Skip to main content

Goedenavond

Sinds vanavond blijft het beeld stil staan. Als ik bijv van RTL4  naar RTL 5 ga kan ik 5 sec tv kijken. En dan staat het beeld weer stil. Ga ik terug naar RTL 4 kan ik weer ongeveer 5 seconden kijken en dan staat het weer stil.. Ik heb de modem en tv ontvanger al opnieuw opgestart  volgens de stappen op KPN maar nog steeds hetzelfde probleem. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn. Ik heb trouwens interactieve tv van KPN.

 

Met vriendelijke groet

Stefan

Zijn je ontvangers direct aangesloten op de ExperiaBox of zit er wellicht nog een switch tussen? Welk type ontvangers en welke type ExperiaBox heb je? Glasvezel of DSL?


@Skalli Hoi Stefan, welkom! Stilstaand beeld is niet fijn, goed dat je een seintje geeft. Heb je de vragen van Henk al gezien? Ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op deze vragen, dan kijken we vanaf daar verder.


Sorry voor de late reactie, maar het probleem wat ik had werd veroorzaakt door een storing bij KPN.

 

Groeten Stefan


Sorry voor de late reactie, maar het probleem wat ik had werd veroorzaakt door een storing bij KPN.

 

Groeten Stefan

Hi Stefan, geen probleem. Ik hoop dat dat betekent dat het opgelost is. Anders weet je ons hier te vinden :)