Skip to main content

hallo,

 

mijn interactieve doet het niet of nauwelijks meer sinds een paar dagen. Heb het moden gereset een paar keer,  en helpt niet. Het beeld op tv staat stil en dan stottert het. Nu ook geen geluid meer. Ook merk ik dat de wifi ook niet naar behoren werkt. Van alles geprobeerd en ik wil graag een andere experia box bestellen, want het lijkt er op dat het daaraan ligt. Bijna een jaar lang geen probleem gehad overigens,

 

graag zo spoedig mogelijk een reactie. 

Hallo @hrhong , dat is natuurlijk niet goed.

Zou je eerst aan kunnen geven hoe je alles hebt aangesloten? Via kabel rechtstreeks op de Experiabox neem ik aan? Of gebruik je een switch, powerline adapter etc? Heb je de Experiabox al een keer opnieuw opgestart en teruggezet naar fabrieksinstellingen? Welke tv-ontvanger heb je?

 

 


het werkt geloof ik weer na de software update. thx

 


nee helaas na een half uur loopt alles weer vast. Beeld stil en geen geluid meer

 


Beste @hrhong 

Zou je deze vragen even kunnen beantwoorden: :wink:

Hallo @hrhong , dat is natuurlijk niet goed.

Zou je eerst aan kunnen geven hoe je alles hebt aangesloten? Via kabel rechtstreeks op de Experiabox neem ik aan? Of gebruik je een switch, powerline adapter etc? Heb je de Experiabox al een keer opnieuw opgestart en teruggezet naar fabrieksinstellingen? Welke tv-ontvanger heb je?

Dan kunnen we je verder helpen. En zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze verder in het systeem kijken.


Goedemiddag @hrhong, welkom op het forum!
Jammer dat de softwareupdate het niet opgelost heeft. Zou je antwoord kunnen geven op de vragen die @Edwin_Merks stelt? Hoe zit je TV ontvanger aangesloten op je experiabox? 
Zou je daarnaast zoals @Dennis Schreve noemt je profiel willen invullen? Dan kijk ik op afstand even met je mee!


Hoi @hrhong, ik heb geen reactie meer van je gezien. Heb je inmiddels al een oplossing kunnen vinden?


Ja de software update en resetten van de draadloze zenders en een ander poort gekozen op het modem werkt alles weer redelijk. Soms stoort het nog maar het is al veel beter dan eerder. Dus voorlopig laat ik het zo. Thanks


Top! Dat scheelt al een hoop!
Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!