Skip to main content

Goedemiddag, als ik een programma terug wil kijken via interactieve tv op mijn laptop of op mijn telefoon via de app hapert het beeld en geluid hoe kan dit  terwijl ik ingelogd ben  wie kan mij helpen ?????? En elke keer komt in beeld dat ik niet door kan spoelen terwijl ik er niet aan kom 

Hi @beuk44! Da's niet handig TV kijken. 😕

Dit gebeurt op zowel je laptop als op je telefoon? Zo ja, controleer dan eerst of de wifi wel goed is daar waar je kijkt. Als je op een apparaat kijkt dat bekabeld op je modem is aangesloten, hapert alles dan ook?
Zo niet, doorloop dan de Wifi Manager. Ik ben benieuwd of het daarna beter gaat. 


Wifi vol bereik   en is goed! niet bekabeld via telefoon kan dit niet  en kijk ik via app

Als ik terug kijk via mijn laptop doe ik dit ook via de wifi heb al vele testen bij kpn gedaan  en blijft haperen 


Is het bij je laptop een optie om deze bekabeld aan te sluiten? 

Je geeft aan dat de wifi goed is, heb je op andere streamingdiensten (Youtube, Netflix o.i.d.) ook haperingen? 
Zo ja, dan zou het hem toch goed in de wifi kunnen zitten en raad ik echt de Wifi Manager aan. 


Nee het is alleen bij de kpn interactieve tv terug kijken en op de mobiel met de app die ik aantal x heb verwijderd en weer op nieuw heb geïnstalleerd

 

 


En hoe gaat het als de laptop bekabeld aangesloten is, als dit kan?


Werkt ook niet  wifi en internet is en blijft klote hier nu glasvezel moest beter worden volgens kpn we zijn al jaren er mee bezig maar nooit word het beter pfff😠


Heel apart dat het op twee apparaten en ook via de bekabelde verbinding zoveel problemen geeft. 😥 Wat als je het op je mobiele telefoon kort via het mobiele netwerk test? Hoe gaat het dan?

Als het ook dan niet goed werkt, wil je dan controleren of je geen VPN actief hebt op zowel je telefoon als je laptop? Een VPN werkt namelijk vaak niet goed samen met iTV Online.


Als ik 4 g aan zet gaat even goed en dan begint het haperen ook.

 


Staat er een VPN aan op je telefoon of laptop?


Ja die staat op de laptop aan ja

 


Als je die uitzet, hoe gaat het dan?


Geen verbetering

 


Hmm, dan raad ik je aan om met ons te bellen via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. 
Mijn collega kan dan, met jouw toestemming, meekijken op de laptop. Ik verwacht dat de oorzaak dan snel achterhaald is en hopelijk de oplossing daarmee ook. 🙂