Skip to main content

Ik heb sinds 4 weken alles nieuw  aangeboden van jullie incl. Een nieuwe tv ontvanger. Volgens uw monteur de laatste nieuwe. Nu geeft hij zeer regelmatig geen beeld door. Dan komt de vermelding op de tv om even naar een andere zender te gaan en vervolgens terug. Als ik dit heb gedaan blijft nog steeds de melding staan dat de tv ontvanger geen zenders ontvangt. Dit blijft dan vervolgens ook zo. Dit is pas weg/verholpen nadat ik de stroom gedurende 20 seconden heb verbroken.

ik denk dat het aan de tv ontvanger ligt.

in afwachting

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Welkom @AWJC 

Kijk ook eens hier Zender tijdelijk niet beschikbaar


Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


Beste @AWJC, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier zoveel hinder van ervaart, dat is natuurlijk niet de bedoeling van een nieuwe ontvanger. Heb je de link die Tycha stuurde, kunnen bekijken? En kan je reageren op de vraag van Joep? Als je daarnaast je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s), kijk ik ook graag even met je mee. 


De bekabeling is goed aangesloten. Als ik de ontvanger gedurende een 20 tal seconden uitzet dan doet hij het ook weer goed. 

Ik weet niet of ik zo een juist antwoorde geef of dat er een andere manier is om antwoord te geven.


Helemaal prima, @AWJC. Om mee te kijken, heb ik echter ook nog je gegevens nodig. Als je klikt op het woord forumprofiel, kom je bij je profiel, waar je je adres in kunt vullen. Alles waar ‘privé’ achter staat, is alleen inzichtelijk voor jou en KPN. Als je je gegevens hebt ingevuld, laat het dan even hier weten. Dan kijk ik graag met je mee. 


Beste marcia, misschien aan mij maar ik kan dit niet vinden. Ik heb een ontvanger Arrid waarop staat vip 5202. In het midden zit een display maar deze geeft niets aan.


Yes, dat is 'm helemaal! Ik zie aan de hand van je gegevens eigenlijk nog steeds niets raars. Wil je eens kijken of de kabel van de ontvanger naar de Experia Box er goed in zit? Wil je daarnaast de HMDI-kabel eens nakijken? Heb je de mogelijkheid om deze om te ruilen? Ik ben benieuwd of je aan de hand daarvan ook verbetering merkt. Als dat niet het geval is, zou ik je modem eens willen resetten. Wellicht dat ik dan de mogelijkheid heb tot het opnieuw aanvragen van een monteur of een ticket richting onze back office. Vind je dat goed?


Oké Marcia dat ga ik doen. Heb ik toch nog een vraag: is het normaal dat het display niet aangeeft op welke zender de tv staat. Dit was nl eerst wel het geval. Alvast bedankt voor de zeer goede suppoost.


Ja, dat klopt hoor! Bij de 5202 wordt dit inderdaad niet weergegeven.