Skip to main content

Allereerst:
Ik ben softwaretester en geenszins onbekend met hoe websites werken en behoren te werken.

Ik heb (oorspronkelijk telfort) mobiele telefonie en (oorspronkelijk) telfort internet.
Ik neem (nog) geen TV af bij KPN, maar overweeg dat af te gaan nemen.

Het is ronduit onmogelijk om hierover informatie te krijgen via de website.
Onmogelijk om te selecteren dat ik daarover iets wil weten.
Onmogelijk om te zien wat het zou gaan kosten.
Onmogelijk om een dergelijke toevoeging te doen aan mijn mobiel en internet abonnement.

 

Ik ga echt serieus eens rondkijken bij een andere provider.
Ik vind dit, beleefd uitgedrukt, waardeloos. Net als dat ik niet kan mailen met jullie.

Hartelijke groeten,

W.

(als het goed is weten jullie precies wie ik ben, ik ben ingelogd...)

Graag reaktie per e-mail. Ik ben niet van plan om via dit forum te discussieren.
Facebook / social media heb ik niet meer en wil ik niet opnieuw,
 

U zult eerst uw abonnement aan moeten passen naar Hussel. Daarna kunt u tv toevoegen. Bij de oudere abonnementen is het onmogelijk om tv toe te voegen.

Reactie per email zult u niet ontvangen van KPN.


Ik heb momenteel geen opzegtermijn.
Als ik eerst aanpas naar hussel heb ik waarschijnlijk wel een opzegtermijn.
En dan weet ik dus niet vooraf of tv bij de hussel interessanter is dan bijvoorbeeld het aanbod van t-mobile,

De wifi van jullie modem is krachtig, wat plezierig is.
T-mobile heeft het over extra wifi punten voor in huis, waardaar ik denk dat hun modems wellicht slechte wifi hebben. Ik heb geen behoefte aan een slechter modem dan ik nu heb…
Ik zie bij T-mobile niet welk modem ze leveren, zodat ik niet kan nagaan hoe degelijk dat is.

Misschien kan ik maar beter naar de fysieke KPN en de fysieke T-mobile winkel gaan….


@Slimmerik , Als je in MijnKPN je abbo selecteerd en geen TV kunt toevoegen moet je inderdaad overstappen op Hussel, dit resulteerd niet in een nieuw abonnement van 1 jaar maar je blijft maandelijks opzegbaar, daarom krijg je geen kadootjes of korting.

T-Mobile heeft de Zyxel T50 in gebruik, op zich geen slechter modem dan je nu hebt, blijft allemaal net niet producten ten opzichte van veel vrij verkrijgbare modems.


Ik weet het niet zeker. Maar volgens mij krijg je geen nieuw jaarcontract bij aanpassing naar Hussel. Maar een KPN medewerker zal daar dan eerst even wat duidelijkheid over moeten verschaffen.

KPN bied bij nieuwe klanten ook de mogelijkheid van gratis versterkers aan, net als t-mobile. Dus ik denk dat da niet zoveel uitmaakt.


Hoi @Slimmerik, bij het omzetten van een Telfort abonnement naar een Hussel abonnement hoef je niet persé een nieuw jaarcontract af te sluiten.
Je kunt dit ook regelen bij mijn telefonische collega's op 0800-0402 ,via de chat op www.kpn.com/service of in de KPN Winkel!. Daar heb je direct contact!


Graag reaktie per e-mail.

@Slimmerik . Dat doet kpn niet; zij doen geen klantcontacten via e-mail; dat is niet efficiënt. Het loopt via dit topic. Daar kunnen meerderen je ook van dienst zijn.

Ik ben niet van plan om via dit forum te discussieren.

Dat heeft je vraag hier feitelijk geen zin. En onze uitleg ook niet. Onderstaande is dan dus voorlopig wat ik je mee geef.

 Interactieve tv via de website toevoegen lukt niet

Mogelijk heb je een abonnement waarbij het niet kan.

Onmogelijk om te zien wat het zou gaan kosten.

Hussel internet is 42,50 bij 50 Mb/s. i-TV kost 10 euro daar bovenop, met 1 ontvanger en basispakket. Opnemen gratis van af 2de ontvanger. Extra met 1 ontvanger 4,99.

Onmogelijk om te selecteren dat ik daarover iets wil weten.

Qua zenderaanbod vind ik mijn eigen site het duidelijkst. Duidelijker dan via http://kpn.com/zenders .
https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/zenderindeling-kpn-2/

 


Bedankt voor de antwoorden.


Ik zie hier een kritische noot bij de zyxel van T-Mobile.
De wifi daarvan is kennelijk niet best…. (zoals ik al vreesde)

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1986438

 


OK, op de website blijft het onmogelijk om te switchen van telfort internet en telfort mobiel naar Hussel.
Verder lijkt het er op als dat dat wel zou kunnen, dat het abonnement dan alleen maandelijks opzegbaar blijft met bijbetaling, terwijl dan bovendien de combinatiekorting vervalt. Dat staat dus echt op de site.

qua korting krijg je kennelijk 5 euro korting als je eerst telfort internet had, terwijl het dan kennelijk niet meer uitmaakt of je ook mobiele telefonie afneemt.
Had ik al gezegd dat ik de site en de voorwaarden onduidelijk en niet gebruiksvriendelijk vind?

Ik heb geen behoefte aan een TV kastje,
Nieuw plan: Telfort internet behouden, niet husselen, en TV alleen afnemen via de app.
Heb ik alleen inlogcodes voor de app nodig. Kan ik die kopen zonder dat ik een TV kastje en hussel aanschaf?  (zal wel een maandelijks bedrag zijn als dat kan)

https://www.kpn.com/beleef/blog/tv-kijken-met-smart-tv-app.htm



 


Ik heb geen behoefte aan een TV kastje,
Nieuw plan: Telfort internet behouden, niet husselen, en TV alleen afnemen via de app.
Heb ik alleen inlogcodes voor de app nodig. Kan ik die kopen zonder dat ik een TV kastje en hussel aanschaf?  (zal wel een maandelijks bedrag zijn als dat kan)

De smart-TV app kan alleen gebruikt worden als je een TV abonnement afneemt en dus mininmaal één TV ontvanger hebt.

Ik denk overigens ook dat je snel zult inzien dat een TV ontvanger eigenlijk wel gewnest is want de functionaliteit en beeldkwaliteit van de app is beduidend lager dan die via de TV ontvanger.


Ik heb geen behoefte aan een TV kastje,
Nieuw plan: Telfort internet behouden, niet husselen, en TV alleen afnemen via de app.
Heb ik alleen inlogcodes voor de app nodig. Kan ik die kopen 

U heeft wel veel fantasie moet ik zeggen... 🤭


OK, op de website blijft het onmogelijk om te switchen van telfort internet en telfort mobiel naar Hussel.

Telfort mobiel staat hier volkomen los van. Dat blijft gewoon Telfort mobiel. En de prijs die u voor dat Telfort mobiel abonnement betaald blijft ook hetzelfde.

Als u het Telfort internet thuis abonnement aanpast naar Hussel, dan krijgt u 5 euro entertainmentkorting op een entertainmentpakket. Verder is er geen korting ofzo.

Het thuis abonnement wijzigen doet u in MijnKPN, selecteer eerst u thuis abonnement en vervolgens kies voor "Abonnement wijzigen".

Op de volgende pagina kun je Hussel kiezen.

 


Ik heb geen behoefte aan een TV kastje,
Nieuw plan: Telfort internet behouden, niet husselen, en TV alleen afnemen via de app.
Heb ik alleen inlogcodes voor de app nodig. Kan ik die kopen zonder dat ik een TV kastje en hussel aanschaf?  (zal wel een maandelijks bedrag zijn als dat kan)

Gaat het niet worden. NLziet dan maar? Canaldigitaal-app? (beide apps a.h.g.i. al aanwezig in je tv)

Je kunt alleen i-TV erbij nemen als je naar Hussel gaat. Bij Telfort internet kan je het niet toevoegen. Niet meer i.i.g. En je hebt mimimaal één losse tv ontvanger nodig. Daarnaast is dan wel de KPN TV-app bruikbaar.

op de website blijft het onmogelijk om te switchen van telfort internet

Via je MijnKPN zou het moeten kunnen en het kan ZEKER via de klantenservice:
0800-0402  (ma-vr 08:00 tot 20:00; zat. tot 17:00)