Skip to main content

Geen interactieve tv. Alle stappen nagelopen. Melding service niet beschikbaar.

Beste @Tourwei 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de tv ontvanger. Welke modem en TV ontvanger heb je? En hoe is het aangesloten, is dat bekabeld of met een draadloze verbindingsset?


Hi Tourwei, welkom op het forum. 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de tv ontvanger. Welke modem en TV ontvanger heb je? En hoe is het aangesloten, is dat bekabeld of met een draadloze verbindingsset?

Hier ben ik ook naar benieuwd. En werkt je internet nog wel?

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 


Tourwei, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


KPN heeft vanmorgen update gemaakt voor interactieve tv. Deze update is bij mij niet gelukt . 2x de instructies uitgevoerd maar werkt niet . Telefonisch contact gemaakt met KPN maar geven aan dat het te druk is en ze mij niet te woord kunnen staan . Wat nu ???????


Hi @Zielhorst, welkom hier. 

Even geduld, de storing is bekend en onze technische mensen werken hier hard aan. :)


Oké bedankt ! Moet ik nu mijn tv wel aan laten staan ?


Hoelang kan dit probleem gaan duren ?

hij blijft namelijk steeds de software update.

 

 


@Zielhorst @Veerle87 

Is helaas nog niet bekend. Hou dit topic in de gaten voor de updates. We streven er uiteraard naar om het zo snel mogelijk op te lossen. 


Oké dankje!