Skip to main content

Hallo,

Graag ervoor zorgen dat ik weer TV kan kijken.

Heb al meerdere malen gebeld, ik zou steeds een email krijgen als het is opgelost maar ik hoor maar niets.

Kenneth Manuhutu

U reageert op een forum. Gegevens aanvullen in het profiel zodat medewerkers mee kunnen kijken.

Kunt u het verhaal beter uitleggen? Misschien dat klanten ook met oplossingen komen. Daar is het forum gedeeltelijk voor.


Hallo, alle info kunt u vinden in mijn klantendossier


U heeft het profiel aangevuld? In verband met privacy mogen medewerkers (zoals ik begrepen heb) via dit forum niet zomaar u gegevens opzoeken. Door u profiel in te vullen helpt u hen en u zelf het snelst.


Ik heb mijn profiel bijgewerkt, kunt u mij nu een antwoord geven ?


Ik ben gewoon een klant. Wij helpen elkaar bij simpele vragen of storingen. De echte medewerkers reageren doorgaans in enkele dagen. Bellen is sneller of chatten kan ook.


U heeft aan geen tv te hebben. Kunnen wij als klanten u misschien op weg helpen? Vertel eens rustig u verhaal.


Aha op die manier. Ik wilde het gratis pluspakket omzetten naar het gratis foxsport maar kpn heeft daar een opzegging tv van gemaakt. Die order is vervolgens vastgelopen waardoor ik al 2 welen geen tv kan kijken.


Hoi @Kenneth W en welkom op het forum! Bedankt voor het aanvullen van je profiel en @Jeroen Ruiter, bedankt voor het uitvragen! 😄 Ik heb de notities en je abonnement bekeken en zie inderdaad dat er een bestelling open staat met iTV die op 22 september in zal gaan. Erg vreemd dat iTV uit je abonnement gehaald is terwijl je alleen het Pluspakket om wilde wisselen voor het Fox Sports pakket. 😕 Bepaald niet de bedoeling ook. Zou je op 22 september willen laten weten of iTV weer werkt? Het kan zijn dat dit in de avond pas gebeurt, dus mocht je na 21:00 nog geen iTV kunnen kijken, laat het hier dan weten! 


Ik zie dat je inmiddels weer contact hebt gehad en dat bleek dat het iTV profiel herstellen niet meer mogelijk was. In overleg met jou is de overstap naar een nieuw abonnement gemaakt die op 28 september in zal gaan. Mocht het na die tijd nog niet werken, laat het hier dan gerust weten!


Hallo Sanne,

 

Afgelopen vrijdag heb ik een nieuwe tv ontvanger gekregen via de post.

Ik heb deze zaterdag geinstalleerd en het werkt :)

Bedankt voor je reacties !

 

Vriendelijke groet,

 

Kenneth


Ah wat super! Fijn dat het opgelost is en bedankt voor de terugkoppeling. 😄


Reageer