Skip to main content
Vraag

interactive tv traag

  • December 28, 2020
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

beste mensen

Mijn mediabox is de arris 2952, deze is de laatste weken zeer traag als ik b.v. naar opname's wil kijken duurt het soms 15 a 20 sec. voordat ik een beeld heb. Ook zie ik de laatste weken in mijn tv beeld een soort van bitmap blokjes tussendoor verschijnen. Dit duurt maar eventjes maar is erg irritant. ik heb al van alles geprobeerd, maar geen resultaat. Gereset, fabrieksinstelling, stekers eruit, maar niets helpt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Loes_
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud Moderator
  • January 4, 2021

Hoi @Gart 

Een deel van onze klanten ervaart inderdaad een traag tv-menu, dat is een bekend probleem. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing om de snelheid te verbeteren. We verwachten ergens in januari met een oplossing te komen. Updates hierover lees je in het verzameltopic over het nieuwe tv menu.

 

Bedankt voor je geduld!Â