Skip to main content
internal-55 op mijn Ipad bij opstarten van de app. IOS 12.3.1.
Ik heb ook last van de foutmelding internal 55 op mijn iPhone 6s. Niet op mijn iPad, dat blijft deze het doen. App opnieuw geïnstalleerd, toen kon ik. Eenmalig weer er in, bij de tweede keer inloggen weer de foutmelding.

Wat iemand ook al schreef is dat een aantal weken geleden opeens weer elke moesten inloggen wat voorheen niet hoefde.

Hoor graag een oplossing.
Ik heb ook last van de foutmelding internal 55 op mijn iPhone 6s. Niet op mijn iPad, dat blijft deze het doen. App opnieuw geïnstalleerd, toen kon ik. Eenmalig weer er in, bij de tweede keer inloggen weer de foutmelding.

Wat iemand ook al schreef is dat een aantal weken geleden opeens weer elke moesten inloggen wat voorheen niet hoefde.

Hoor graag een oplossing.


Heb je m'n vorige bericht gelezen @Maii? Werkt het wel als je inlogt met abonummer en pincode?
@Paul_

Werkt inderdaad, bedankt!
Hi allen! Als ik het goed begrijp is de oplossing voor dit probleem door in te loggen met abonnementsnummer en pincode i.p.v. de KPN ID. Zouden zoveel mogelijk mensen dit kunnen en willen bevestigen? Dan kunnen jullie weer tv kijken, en kunnen de developers specifieker op zoek gaan naar de oorzaak. Dank @Tycha!

In plaats van hier onbetaald voor proefkonijn te spelen, terwijl je als abonnee wel €80/90 per maand voor diensten én support mag aftikken, verwacht ik een pro-actieve aanpak van dit KPN.

Het is ronduit schandalig dat er niet eens 1 reactie af kan.



Het is superlief dat dit forum zich de moeite getroost het vuile voetwerk voor KPN op te knappen, maar dit is natuurlijk niet de weg.

Hoeveel info en tijd denken de developers nog meer nodig te hebben voor zij uit de luie stoel komen om beleefd feedback te geven?


Hi allen! Als ik het goed begrijp is de oplossing voor dit probleem door in te loggen met abonnementsnummer en pincode i.p.v. de KPN ID. Zouden zoveel mogelijk mensen dit kunnen en willen bevestigen? Dan kunnen jullie weer tv kijken, en kunnen de developers specifieker op zoek gaan naar de oorzaak. Dank @Tycha!In plaats van hier onbetaald voor proefkonijn te spelen, terwijl je als abonnee wel €80/90 per maand voor diensten én support mag aftikken, verwacht ik een pro-actieve aanpak van dit KPN.

Het is ronduit schandalig dat er niet eens 1 reactie af kan.


Maar ik reageer hier, toch? Of begrijp ik je verkeerd?



Het is superlief dat dit forum zich de moeite getroost het vuile voetwerk voor KPN op te knappen, maar dit is natuurlijk niet de weg.

Hoeveel info en tijd denken de developers nog meer nodig te hebben voor zij uit de luie stoel komen om beleefd feedback te geven?


Dat is inderdaad superlief. Dat is zo mooi aan het forum; klanten helpen elkaar...



De developers zitten in principe niet op het forum. Maar ik geef alle informatie door, zodat zij ermee aan de slag kunnen. Wat er in dit geval precies fout gaat met KPN ID weet ik niet, maar dat wordt uitgezocht. Tot die tijd is het inloggen met abonummer en pin de oplossing.
Acht reacties zijn ook mijn inziens niet afdoende 😉
internal-55 op mijn Ipad bij opstarten van de app. IOS 12.3.1.

na opnieuw installeren, zowel op telefoon als iPad, nog steeds de foutmelding!!
Welkom@Nannewiid



de oplossing voor dit probleem = door in te loggen met abonnementsnummer en pincode i.p.v. de KPN ID.
..
Ik heb een IPad air met versie 13.3.1. Dus up-to-date. Bij opstarten ook internal 55. App verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Deed het direct weer goed. Volgende poging wederom internal 55. Wat nu?
Welkom@Ruudpommee



de oplossing voor dit probleem = door in te loggen met abonnementsnummer en pincode i.p.v. de KPN ID.
Welkom@Ruudpommee



de oplossing voor dit probleem = door in te loggen met abonnementsnummer en pincode i.p.v. de KPN ID.


Dit is inderdaad de oplossing voor nu. De developers zijn hiermee bezig. Ze weten inmiddels ook waar, en wat er fout gaat. Nu alleen de oplossing zelf nog...
Ik krijg al weken de fout bij kpnitv internal-55 hoe kan ik dit oplossen? App inmiddels verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar werkt niet op mijn iPhone X. 😡
Prima om in te loggen met abonneenummer, maar dan moet je in die klere app wel die keuze krijgen, hij gaat bij mij meteen op fout.
Ik krijg al weken de fout bij kpnitv internal-55 hoe kan ik dit oplossen? App inmiddels verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar werkt niet op mijn iPhone X. 😡

@Henk van Leeuwen: de oplossing voor dit probleem is door in te loggen met abonnementsnummer en pincode i.p.v. de KPN ID.



Prima om in te loggen met abonneenummer, maar dan moet je in die klere app wel die keuze krijgen, hij gaat bij mij meteen op fout.

@MartinTex: dus het wil niet lukken? Je kan eventueel de app een keertje verwijderen, en daarna weer installeren. Dan zal je waarschijnlijk wel het inlogscherm weer te zien krijgen. Ook kan je via de iTV website (of andere mobiel) via 'profiel' - 'instellingen' - 'apparaatbeheer', jouw toestel verwijderen waardoor je sowieso weer opnieuw moet inloggen. Dan kan je kiezen voor abonnementsnummer en pincode.



Excuses voor het ongemak!
Gisteren deze melding ook gekregen. De app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Deze werkte toen weer.



Nu helaas weer dezelfde foutmelding .


Ja, dat heb ik ook gedaan maar miet het wel iedere keer deïnstalleren om hem weer opgestart te krijgen. Wat een gedoe.
@SMTO



de oplossing voor dit probleem is door in te loggen met abonnementsnummer en pincode i.p.v. de KPN ID.




Ook ik kan niet meer inloggen op KPN iTV, maar krijg een foutmelding, dat er iets verkeerd gaat onder code ( INTERNAL 55 ) opnieuw proberen lukt ook niet.



Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Welkom@EdTeunissen



de oplossing voor dit probleem is door in te loggen met abonnementsnummer en pincode i.p.v. de KPN ID.







Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
zodra ik inloggen wil op mijn abonnementnummer komt de app te voorschijn met de zelfde foutmelding. U stuurt een leuk plaatje maar kan er niets mee als ik inlog op KPN iTV. Uw plaatje met met url gegevens lijkt mij handiger.



Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
En als je de app even verwijderd?

en opnieuw installeren,en dan inlogt met abonnement en pincode

Lukt het dan wel?



Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Het is gelukt in te loggen maar niet met uw gegevens. Bij deze een toelichting op welke wijze dan wel:


  1. Na eerst de oude app te hebben verwijderd heb ik opnieuw de app gedownload
  2. het invoeren mijn abonnementnummer werd als ongeldig verklaard met nog maar 3 pogingen te gaan.
  3. Het invoeren van mijn e-mailadres en oude eigen gemaakte wachtwoord heeft geresulteerd dat ik weer mijn tv gids heb en kan programmeren voor opnemen.

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst


Gisteren deze melding ook gekregen. De app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Deze werkte toen weer.



Nu helaas weer dezelfde foutmelding .
Ja, dat heb ik ook gedaan maar miet het wel iedere keer deïnstalleren om hem weer opgestart te krijgen. Wat een gedoe.


Hallo @SMTO, welkom! Begrijp ik goed dat jij ook niet via je abonnementsnummer in kunt loggen als je de app weer opnieuw wilt gebruiken? Dat is niet zoals het zou moeten zijn, namelijk!



@EdTeunissen wat onhandig dat het niet lukt! Goed dat je aan de hand van de tips van Tycha al zaken geprobeerd hebt. Begrijp ik goed dat jij nu juist niet kunt inloggen met je abonnementsnummer en wel met je KPN ID? Is het nu dan ook opgelost of werkt het weer niet als je opnieuw probeert in te loggen?
Marcia, na het opnieuw opstarten van mij tablet liet de nieuw geïnstalleerde KPN iTV app het weer afweten met de zelfde foutmelding. Een itc’er, werkzaam voor Tweakersnet, liet mij weten op de hoogte te zijn gebracht met de inlogklachten en voorspelde, indien de software fout niet in afzienbare tijd wordt opgeheven dat de getroffen KPN klanten overstappen naar Ziggo.

Dus het is aan KPN hoe hier mee om te gaan.
Even voor de duidelijkheid,@EdTeunissen



Je hebt ingelogd door op de blauwe link,te klikken,zie plaatje

Met de juiste inlog gegevens?

Daar in loggen met abonnementsnummer en pincode



Hoe kan ik inloggen in de app?

In de iTV app kun je inloggen met een abonnementsnummer en pincode. Met deze nummers heb je ook Interactieve TV op de tv-ontvanger geactiveerd. Het abonnementsnummer bestaat uit 14 cijfers en de pincode uit 4 cijfers.

Je kunt ook inloggen met het KPN ID waaraan je internet + interactieve tv abonnement gekoppeld is.



Waar kan ik mijn abonnementsnummer of pincode terugvinden?

Nadat je Interactieve TV hebt besteld, heb je een brief of e-mail ontvangen waarin het abonnementsnummer en pincode vermeld staan. Met deze nummers heb je ook Interactieve TV op de tv-ontvanger geactiveerd. Het abonnementsnummer bestaat uit 14 cijfers en de pincode uit 4 cijfers. Met deze nummers kun je inloggen. Kun je je abonnementsgegevens niet meer terugvinden? Klik dan op 'Inloggegevens vergeten' op de inlogpagina of kijk hier: Abonnementsnummer en pincode opvragen



Of op je mobiel de mijnkpn app installeren. Daar op inloggen, vervolgens kun je daarin je abo nummer en pincode vinden.