Skip to main content
internal-55 op mijn Ipad bij opstarten van de app. IOS 12.3.1.
Ik krijg ook bij opstarten op de ipad en op de iphone 6+ de internal 55. Krijg niet eens de optie om op welke wijze dan ook in te loggen. Ook als je via de website probeert, word je gevraagd de app te downloaden. Heb de nieuwste ios versie erop gezet en de app verschillende keren verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Blijf direct de fout internal 55 krijgen. Ik zie dat dit al een lang probleem is bij veel clienten van KPN. De gegeven oplossing in dit forum werkt niet dus. We betalen voor gebruik voor iets wat niet werkt en medewerkers weten van niets als je chat... wat nu???
Welkom@Miskleunen



Wat jammer dat inloggen met abbo en pincode,ook geen oplossing meer is.

Het wordt tijd dat KPN met een oplossing komt voor dit probleem, we zijn ondertussen al een maand verder.

@Paul_ Is er al nieuws?



Als je het via de website wil proberen,dan krijg je download de app te zien, dat verhelp je door desktop versie op te vragen van de website,zie https://www.iculture.nl/tips/desktopversie-websites-bekijken-iphone-ipad/
Beste mensen,



hier precies hetzelfde. Inloggen lukt helemaal niet meer. Na opstarten app met kpnlogo alleen nog maar een groen draaiend rondje. Is KPN hiermee bezig?
@Miskleunen en @Gerties welkom! Begrijp ik goed dat jullie helemaal niet in kunnen loggen en de Internal-55 code krijgen? Jullie krijgen niet de mogelijkheid om te inloggen met het abonnementsnummer en pincode? Willen jullie naast het beantwoorden van de vragen jullie forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, merk en type apparaat waar je dit op gebruikt en evt. klantnummer(s)? Dan ga ik alle voorbeelden intern doorzetten.



@EdTeunissen jij kunt nu ook niet meer inloggen met abonnementsnummer en pincode? Of moet je de app dan weer opnieuw installeren? Wil jij ook je profiel aanvullen met de bovengenoemde informatie? Dan zoek ik het uit!