Skip to main content
Ik krijg het niet voor elkaar, als ik ipv mijn e-mailadres mijn Abb.nr ingeef zegt hij adres is niet goed. Bij wachtwoord vul ik de pincode in, maar dat schijnt ook niet goed te zijn. Kan iemand met geduld een 76 jarige verder helpen?
Wil je eens proberen om met je

tv abonneenummer en pincode in te loggen?

Zie pijl, daar klikken,en invullen



Waar kan ik mijn abonnementsnummer of pincode terugvinden?

Nadat je Interactieve TV hebt besteld, heb je een brief of e-mail ontvangen waarin het abonnementsnummer en pincode vermeld staan. Met deze nummers heb je ook Interactieve TV op de tv-ontvanger geactiveerd. Het abonnementsnummer bestaat uit 14 cijfers en de pincode uit 4 cijfers. Met deze nummers kun je inloggen.



Ben je de iTV gegevens kwijt?

Ze staan in je MijnKPN, onder het Instellingen menu. Klik hier om direct naar de juiste pagina binnen MijnKPN te gaan.
Is het inmiddels gelukt @Ruudpommee? Veel duidelijker dan de afbeelding van Tycha kan ik het niet maken denk ik. 🙂
Paul, bedankt. Ik had niet in de gaten dat je op je abonneenummer moest klikken. Ik ga het vanavond weer proberen.

Nogmaals bedankt.
Lieve mensen Her is gelukt. Ik had niet on de gaten dat je op de blauwe letters de gegevens kon veranderen. Zo zie je maar,,,,nooit te oud om te leren!

mvg Ruud
Fijn te horen! 👍😃
Lieve mensen Her is gelukt. Ik had niet on de gaten dat je op de blauwe letters de gegevens kon veranderen. Zo zie je maar,,,,nooit te oud om te leren!

mvg Ruud


Mooi zo! 🙂 Als er nog eens vragen zijn weet je ons te vinden.