Skip to main content

Sinds deze week zijn wij van Telfort naar KPN overgegaan. Waar ik voorheen nooit last had met TV kijken op mijn telefoon heb ik sinds de overstap naar de KPN app alleen maar problemen. Ik krijg continue de internal 72 foutcode en ook heb ik de app al verwijderd en opnieuw geinstaleerd. 

Ik heb een Huawei P20.

Het is toch vreemd dat exact dezelfde app (telfort ittv) 100% werkt en deze app niet?

Ik krijg steeds een foutmelding als ik wil inloggen


Bij het starten van de app krijg ik de foutmelding Internal-72, zowel op mijn tablet als op mijn telefoon. Hoe los ik dit op? Gr, Bert

 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Ik heb een samsung en sinds een half uur ofzo dezelfde foutmelding


ook hier opeens geen verbinding meer en alleen de foutcode Internal-72


Bij het laden van de app krijgen wij bovenstaande foutmelding 

 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Wellicht is kpn bezig met een update


Goedenavond heren, welkom op het forum.
Is het inmiddels gelukt in te loggen? Waar lopen jullie precies tegenaan? Proberen jullie in te loggen met je KPN ID of abonnementsnummer en pincode?
gebruiken jullie de KPN iTV app?


Ik loop ook tegen deze foutmelding aan. Ik gebruik de kpn itv app. En tijdens het gebruik loopt ie vast en komt bovengenoemde foutmelding er te staan. Herhaaldelijk nu last van gehad, zeeeeeer irritant middenin een voetbalwedstrijd.…

 

Ik lees op andere fora dat dit al een tijd een probleem is?!

 

Gr


Ik krijg een bericht in mijn mail dat ik een reactie heb op mijn opmerking hierboven, maar ik zie de reactie nergens....


Ik denk dat die melding was dat ik het antwoord heb gemarkeerd in dit topic. Krijg jij nog steeds deze foutmelding? Dan ben ik benieuwd naar je antwoord op mijn vragen!

 Goedenavond heren, welkom op het forum.
Is het inmiddels gelukt in te loggen? Waar lopen jullie precies tegenaan? Proberen jullie in te loggen met je KPN ID of abonnementsnummer en pincode?
gebruiken jullie de KPN iTV app?

 


Bij mij sinds kort ook de melding internal-72 op mijn telefoon. Op mijn tablet geen problemen. Gaarne verneem ik hoe dit op te lossen.

Groeten,

Aad.


Hoi @AadHofzicht, welkom op ons forum! Volgens mij heeft dit issue zich bij de bovenstaande melders zichzelf opgelost en was het een kwestie van het later nog eens proberen.
Als je dit probleem blijft houden ben ik nog steeds wel benieuwd naar het antwoord op mijn oorspronkelijke vraag :nerd:

Goedenavond heren, welkom op het forum.
Is het inmiddels gelukt in te loggen? Waar lopen jullie precies tegenaan? Proberen jullie in te loggen met je KPN ID of abonnementsnummer en pincode?
gebruiken jullie de KPN iTV app?

 


Thomas bedankt voor je reactie. Ik heb deze KPN itv app al lange tijd in gebruik. Naar mijn weten is er ingelogd met abonnementsnummer en pincode. De app heeft heel lang goed gewerkt maar geeft sinds kort deze melding.


Hallo Thomas, Ik heb nu de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Deze keer ingelogd met emailadres en password en nu werkt alles weer als vanouds. Groeten Aad.


Ah top! Bedankt voor je terugkoppeling Aad!


Ik kan niet op iTv komen fout code inter.72


Ik krijg al 2 dagen de internal 72 melding. App eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd. Wat nu?


Ook al 2 dagen die '72' melding. What's up??


Hier hetzelfde. Nooit gehad en ineens sinds gisteravond de melding internal 72. Alles geprobeerd van opnieuw opstarten telefoon tot opnieuw installeren app, niks werkt. 

Aub een oplossing kpn.


Internal 72 blijft verschijnen op mn tablet/telefoon..

Opnieuw downloaden heeft ook geen zin want blijft deze code tonen.

Wat te doen


Hier precies hetzelfde, out of the blue...foutcode bestaat niet zegt de site van kpn 


Hier ook code -72 samsung telefoon. Ineens....


Hier hetzelfde verhaal, OPPO find X3 lite.

Waardeloos, neem altijd veel op en kijk dan vroeg via kpn itv online app. Heel vervelend 😡


Altijd gewerkt en nu internal 72 foutmelding, opnieuw geïnstalleerd, telefoon uitgezet en aan, niks werkt.

Heel vervelend. Wat is de oplossing? Volgens KPN zijn er geen storingen. Nokia 7p


Ik kan de app niet meer openen code internal-72  heb de app er al afgehaald en opnieuw geinstaleerd maar krijg de code nog steeds