Skip to main content
Beantwoord

Internal 72 foutcode telefoon bij iTV online app

• 27 oktober 2020
  • 50 reacties
  • 2949 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

50 reacties

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 19 december 2022

Wat is dat toch met die app?? Hele heerscharen hebben ineens problemen met internal 72 foutmelding bij het opstarten van de iTV app???  met verschillende telefoons

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 19 december 2022

Hier ook ql gezeur met internal 72 eraf gehaald erop gezet tel uit aan nix werkt ik kijk altijd sochtens t nieuws op m'n tel als ondertussen voor de kids bezig ben. En kan nergens oplossing vinden.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 19 december 2022

Hier ook sinds gisteravond dezelfde foutcode INTERNAL-72. De app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar de code blijft verschijnen 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 19 december 2022

Hier ook zo'n melding. Oplossing? 

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 19 december 2022

Dramatisch weer fit KPN. Ook op mijn OnePlus 10 Pro vertikt de app het. INTERNAL 72. Kan weer een boek geschreven worden met die titel van alle reacties hier. Wat gaat u er aan doen KPN?

FK1975
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 19 december 2022

Same here. Zelfde code en geen toegang tot de app. Waardeloos!!!

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 19 december 2022

Hier ook dezelfde foutcode. Ook app verwijderd, maar helpt niets.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 19 december 2022

Hier ook foutcode ook na opnieuw instaleren app

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 19 december 2022

Hier precies hetzelfde, ik krijg al sinds gisteren de foutmelding internal-72. App verwijderen en opnieuw installeren helpt niet. Inloggen met abonnementsnummer en pincode gaat ook niet, dan krijg ik de foumelding 3016 en de mededeling dat de resolutie van het beeldscherm te hoog staat, terwijl die op zijn laagst staat. Telefoon is n Samsung galaxy. Wat is hier aan de hand, KPN?

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 19 december 2022

Hier ook sinds vanmorgen foutmelding internal-72 bij zowel de Samsung Tab s5e en Samsung galaxy a40. Na herinstalleren van de app blijft hetzelfde probleem. 

• 62 reacties
  • 19 december 2022

Hier idemdito probleem. Is er een update van iets geweest? Internet is hier sinds 2 dagen ook al wankel en ligt er soms uit. Moet dan alle routers en wifipunten herstarten. Heeft dat er iets mee te maken?

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 19 december 2022

Ik krijg ook de fout code op meerdere apparaten. Toch maar eens informeren naar een Ziggo abonnement 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 19 december 2022

Foutcode INTERNAL-72 

Itv kpn doet het niet. Niet mobiel, niet wifi.

Samsung Flip-4.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 19 december 2022

Hier ook sinds vanmorgen niet op de app te komen, verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.  Nog steeds niks, code internal -72  staat er

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 19 december 2022

Ik heb er ook opeens vandaag last van. Wat is er aan de hand ??

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 19 december 2022
Barnaby schreef:

Hier precies hetzelfde, ik krijg al sinds gisteren de foutmelding internal-72. App verwijderen en opnieuw installeren helpt niet. Inloggen met abonnementsnummer en pincode gaat ook niet, dan krijg ik de foumelding 3016 en de mededeling dat de resolutie van het beeldscherm te hoog staat, terwijl die op zijn laagst staat. Telefoon is n Samsung galaxy. Wat is hier aan de hand, KPN?

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 19 december 2022
Barnaby schreef:
Barnaby schreef:

Sinds maandag 19.12.'22  , 9:00 uur (!) doet alles het weer....zal wel n update zijn geweest. Zou fijn zijn geweest als je daar vooraf over wordt geïnformeerd 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 19 december 2022

Heel vervelend heb sinds gisteravond geen iTv meer. Heb opnieuw geïnstalleerd de tel. Opnieuw gestart.

Maar krijg alleen foutcode internal 72.

Hoop toch snel een oplossing te krijgen

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 19 december 2022

Ondertussen doet de app het weer, nadat ik hier een reactie had geplaatst startte de app weer op en weer handmatig ingelogd en geen vuiltje aan de lucht.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 19 december 2022
Dukefloe schreef:

Hier ook sinds vanmorgen foutmelding internal-72 bij zowel de Samsung Tab s5e en Samsung galaxy a40. Na herinstalleren van de app blijft hetzelfde probleem. 

Hier doet alles het weer. 👍🏻

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 19 december 2022
Beatrijs1 schreef:

Foutcode INTERNAL-72 

Itv kpn doet het niet. Niet mobiel, niet wifi.

Samsung Flip-4.

Doet het weer, en ik zie bij meer kpnners. 

Hopen dat het zo blijft 😃

Robert Clamshell schreef:

Ook al 2 dagen die '72' melding. What's up??

Doet t weer 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 19 december 2022
Internal72 schreef:

Ik krijg ook de fout code op meerdere apparaten. Toch maar eens informeren naar een Ziggo abonnement 

Hij doet het weer. 

• Topper
  • 23 reacties
  • 19 december 2022

Hier hetzelfde als de meeste berichten, app opnieuw geïnstalleerd en geen oplossing.

Zojuist weer gestart en het werkt weer.

Zo jammer dat het zoveel tijd kostte en jullie alle klanten in het diepe storten wat betreft het feit dat JULLIE hier verantwoordelijk voor waren zonder jullie systeem daarop af te stellen.

Vul je je gegevens in krijg je de melding dat er geen storingen of werkzaamheden zijn in jouw gebied.

Degene bij kpn die hier verantwoordelijk voor is (gebrek aan betrouwbare info) moet duidelijk is wat beter worden opgeleid. Nu heb ik er geen begrip voor. Wel wanneer ik een nette melding met uitleg zou krijgen wanneer ik mijn gegevens invul op de storingpagina. 

Ik zie veel liever een uitleg en verklaring dat dom doen alsof er niets aan de hand is terwijl jullie bezig zijn met je fouten op te lossen. Echt respectloos tegenover je klanten die jullie voorzien van je salaris. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15668 reacties
  • Antwoord
  • 27 december 2022

Topic gesloten omdat dit een tijdelijke storing is. Probeer het later nog eens!

Als dit probleem terug blijft komen: