Skip to main content

Sinds deze week zijn wij van Telfort naar KPN overgegaan. Waar ik voorheen nooit last had met TV kijken op mijn telefoon heb ik sinds de overstap naar de KPN app alleen maar problemen. Ik krijg continue de internal 72 foutcode en ook heb ik de app al verwijderd en opnieuw geinstaleerd. 

Ik heb een Huawei P20.

Het is toch vreemd dat exact dezelfde app (telfort ittv) 100% werkt en deze app niet?

Wat is dat toch met die app?? Hele heerscharen hebben ineens problemen met internal 72 foutmelding bij het opstarten van de iTV app???  met verschillende telefoons


Hier ook ql gezeur met internal 72 eraf gehaald erop gezet tel uit aan nix werkt ik kijk altijd sochtens t nieuws op m'n tel als ondertussen voor de kids bezig ben. En kan nergens oplossing vinden.


Hier ook sinds gisteravond dezelfde foutcode INTERNAL-72. De app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar de code blijft verschijnen 


Hier ook zo'n melding. Oplossing? 


Dramatisch weer fit KPN. Ook op mijn OnePlus 10 Pro vertikt de app het. INTERNAL 72. Kan weer een boek geschreven worden met die titel van alle reacties hier. Wat gaat u er aan doen KPN?


Same here. Zelfde code en geen toegang tot de app. Waardeloos!!!


Hier ook dezelfde foutcode. Ook app verwijderd, maar helpt niets.


Hier ook foutcode ook na opnieuw instaleren app


Hier precies hetzelfde, ik krijg al sinds gisteren de foutmelding internal-72. App verwijderen en opnieuw installeren helpt niet. Inloggen met abonnementsnummer en pincode gaat ook niet, dan krijg ik de foumelding 3016 en de mededeling dat de resolutie van het beeldscherm te hoog staat, terwijl die op zijn laagst staat. Telefoon is n Samsung galaxy. Wat is hier aan de hand, KPN?


Hier ook sinds vanmorgen foutmelding internal-72 bij zowel de Samsung Tab s5e en Samsung galaxy a40. Na herinstalleren van de app blijft hetzelfde probleem. 


Hier idemdito probleem. Is er een update van iets geweest? Internet is hier sinds 2 dagen ook al wankel en ligt er soms uit. Moet dan alle routers en wifipunten herstarten. Heeft dat er iets mee te maken?


Ik krijg ook de fout code op meerdere apparaten. Toch maar eens informeren naar een Ziggo abonnement 


Foutcode INTERNAL-72 

Itv kpn doet het niet. Niet mobiel, niet wifi.

Samsung Flip-4.

 


Hier ook sinds vanmorgen niet op de app te komen, verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.  Nog steeds niks, code internal -72  staat er


Ik heb er ook opeens vandaag last van. Wat is er aan de hand ??


Hier precies hetzelfde, ik krijg al sinds gisteren de foutmelding internal-72. App verwijderen en opnieuw installeren helpt niet. Inloggen met abonnementsnummer en pincode gaat ook niet, dan krijg ik de foumelding 3016 en de mededeling dat de resolutie van het beeldscherm te hoog staat, terwijl die op zijn laagst staat. Telefoon is n Samsung galaxy. Wat is hier aan de hand, KPN?

 


Hier precies hetzelfde, ik krijg al sinds gisteren de foutmelding internal-72. App verwijderen en opnieuw installeren helpt niet. Inloggen met abonnementsnummer en pincode gaat ook niet, dan krijg ik de foumelding 3016 en de mededeling dat de resolutie van het beeldscherm te hoog staat, terwijl die op zijn laagst staat. Telefoon is n Samsung galaxy. Wat is hier aan de hand, KPN?

 

Sinds maandag 19.12.'22  , 9:00 uur (!) doet alles het weer....zal wel n update zijn geweest. Zou fijn zijn geweest als je daar vooraf over wordt geïnformeerd 


Heel vervelend heb sinds gisteravond geen iTv meer. Heb opnieuw geïnstalleerd de tel. Opnieuw gestart.

Maar krijg alleen foutcode internal 72.

Hoop toch snel een oplossing te krijgen


Ondertussen doet de app het weer, nadat ik hier een reactie had geplaatst startte de app weer op en weer handmatig ingelogd en geen vuiltje aan de lucht.


Hier ook sinds vanmorgen foutmelding internal-72 bij zowel de Samsung Tab s5e en Samsung galaxy a40. Na herinstalleren van de app blijft hetzelfde probleem. 

Hier doet alles het weer. 👍🏻


Foutcode INTERNAL-72 

Itv kpn doet het niet. Niet mobiel, niet wifi.

Samsung Flip-4.

 

Doet het weer, en ik zie bij meer kpnners. 

Hopen dat het zo blijft 😃

 


Ook al 2 dagen die '72' melding. What's up??

Doet t weer 


Ik krijg ook de fout code op meerdere apparaten. Toch maar eens informeren naar een Ziggo abonnement 

Hij doet het weer. 


Hier hetzelfde als de meeste berichten, app opnieuw geïnstalleerd en geen oplossing.

Zojuist weer gestart en het werkt weer.

Zo jammer dat het zoveel tijd kostte en jullie alle klanten in het diepe storten wat betreft het feit dat JULLIE hier verantwoordelijk voor waren zonder jullie systeem daarop af te stellen.

Vul je je gegevens in krijg je de melding dat er geen storingen of werkzaamheden zijn in jouw gebied.

Degene bij kpn die hier verantwoordelijk voor is (gebrek aan betrouwbare info) moet duidelijk is wat beter worden opgeleid. Nu heb ik er geen begrip voor. Wel wanneer ik een nette melding met uitleg zou krijgen wanneer ik mijn gegevens invul op de storingpagina. 

Ik zie veel liever een uitleg en verklaring dat dom doen alsof er niets aan de hand is terwijl jullie bezig zijn met je fouten op te lossen. Echt respectloos tegenover je klanten die jullie voorzien van je salaris. 


Topic gesloten omdat dit een tijdelijke storing is. Probeer het later nog eens!

Als dit probleem terug blijft komen: