Skip to main content

Ik krijg nog steeds na vele malen eraf en erop zetten de internal 72 melding terwijl hij bij telfort gewoon draaide aub los dit op

 

*admin: afgesplitst

Goedemorgen @ralfsabinejaydenkylian, ik begrijp van mijn collega's achter de schermen dat het hier om een tijdelijke storing ging. 
Werkt alles inmiddels bij jou ook weer?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!


Ik heb sinds vandaag ook deze foutmelding, gisteren werkte alles nog


Hier werkt hët ook niet. Opnieuw installeren heeft niet geholpen


Ik krijg sinds vanmorgen 9u30 de melding internal 72. Telefoon opnieuw starten of app verwijderen en weer installeren heeft niet geholpen.


Goedemorgen @ralfsabinejaydenkylian, ik begrijp van mijn collega's achter de schermen dat het hier om een tijdelijke storing ging. 
Werkt alles inmiddels bij jou ook weer?

Hier ook weer die foutmelding. App al opnieuw geïnstalleerd, telefoon reboot, fout blijft. 

Wat nu?


Goedemorgen,

Ik kijk elke ochtend via itv effe het nieuws op mijn tablet.

Maar vandaag doet de verbinding ofzo het niet, ook niet op m'n startfase.

Krijg de melding Internal-72 

Is dit een storing die vanzelf later weer goedkomt? 

Of wat kan ik er zelf aan doen? 

Alvast bedankt.


Hier precies hetzelfde. heb een samsung s9 en ook ik krijg dezelfde melding sinds vanmorgen.

App verwijderd en opnieuw geinstalleerd en het probleem blijft.


Ik krijg foutmelding Internal 72. Hoe op te lossen? 


Ik heb ook opeens vandaag foutcode internal 72. Android. Wat is dit en hoe te verhelpen ?


Probleem is opgelost, kan weer inloggen en er gebruik van maken, thanks


Ook bij mij gelukkig weer opgelost vanzelf.

Hoop dat dit echt 1 malig maar is zeg. 

Zag geen storing staan in mijn buurt.

Waar het wel aan gelegen hebt.......geen idee.

 

Zou mij wel graag af willen melden voor de topic, nu het probleem verholpen is.

Dus hoe werkt dit??

 


Werkt het nu weer voor iedereen?

Wij kennen deze error code alleen in verband met een oud systeem wat al lang niet meer gebruikt wordt, dus een verouderde app zou dan de oorzaak moeten zijn. Dan is het wel raar als het ineens gewoon weer werkt.


Werkt het nu weer voor iedereen?

Wij kennen deze error code alleen in verband met een oud systeem wat al lang niet meer gebruikt wordt, dus een verouderde app zou dan de oorzaak moeten zijn. Dan is het wel raar als het ineens gewoon weer werkt.

Mijn apps zijn altijd up to date en had dus geen verouderde versie. En als er bij jullie een storing is gevonden, heeft het geen enkele invloed op welke app er ook gedraaid wordt op de gebruikers. 
Jullie hadden last van een tijdelijke storing dus ook al kennen jullie de error code in verband met een oud systeem, je weer wat geleerd hebt en dat het ook in het huidige systeem dus het geval kan zijn.

 

Geen verwijt richting jullie maar zie het als weer wat geleerd :)


Ik zou mij graag willen afmelden voor de topic.

In de mail stond dat ik op een groene ster moest klikken, maar deze heb ik niet gevonden.

Dus graag mij afmelden nu het in orde is aub


Ik zou mij graag willen afmelden voor de topic.

In de mail stond dat ik op een groene ster moest klikken, maar deze heb ik niet gevonden.

Dus graag mij afmelden nu het in orde is aub

Onder het eerste bericht hier staat het groene sterretje. Klik daar op en haal je muis van het sterretje af en wordt hij wit en je bent afgemeld.

 


Helaas bij mn 1ste bericht ook niet dit groene sterretje. 


 


Hoi @Hopenloosje 

Je moet niet bij je eigen eerste bericht zijn maar bij het eerste bericht op dat topic in dit geval op dit topic 
Dus helemaal naar boven scrollen


Werkt het nu weer voor iedereen?

Wij kennen deze error code alleen in verband met een oud systeem wat al lang niet meer gebruikt wordt, dus een verouderde app zou dan de oorzaak moeten zijn. Dan is het wel raar als het ineens gewoon weer werkt.

Mijn apps zijn altijd up to date en had dus geen verouderde versie. En als er bij jullie een storing is gevonden, heeft het geen enkele invloed op welke app er ook gedraaid wordt op de gebruikers. 
Jullie hadden last van een tijdelijke storing dus ook al kennen jullie de error code in verband met een oud systeem, je weer wat geleerd hebt en dat het ook in het huidige systeem dus het geval kan zijn.

 

Geen verwijt richting jullie maar zie het als weer wat geleerd :)

We hebben zeker waar geleerd. Bij ons was deze error code alleen bekend in combinatie met een oudere app versie. Maar het kan dus ook in de nieuwe app. Zelfde reden zelfs, alleen een andere server.

We weten nu wat er mis is gegaan (zelfs wiens schuld het was 😄), dus alles moet weer werken.

Mochten mensen nog last hebben van deze melding dan is het herstarten van de app al voldoende.


Topic gesloten omdat dit een tijdelijke storing is. Probeer het later nog eens!

Als dit probleem terug blijft komen: