Skip to main content

Internet en telefonie werkt. TV vraagt om abonnementsnummer. Afstandsbediening van KPN kan de TV op standby zetten en ook weer aan, dus die lijkt het ook te kunnen doen met deze TV. Maar abonnementsnummer invoeren? Hoe dan? Cijferknoppen op de afstandbediening geven geen resultaat op het scherm. Wat zie ik over het hoofd? Invoeren PIN zal wel op dezelfde manier gaan.

@ConnyvanPoppele Hieronder de oplossing uit een ander topic :

Gisteravond is het gelukt. De TV en de TV ontvanger nog een keer uit gezet en daarna weer aan. Toen werkte het invoeren van abonneenummer en pincode met de afstandsbediening. Bedankt voor de adviezen.


Hallo @ConnyvanPoppele welk merk en type tv-decoder heb je van KPN in bruikleen?

 


Internet en telefonie werkt. TV vraagt om abonnementsnummer. Afstandsbediening van KPN kan de TV op standby zetten en ook weer aan, dus die lijkt het ook te kunnen doen met deze TV. Maar abonnementsnummer invoeren? Hoe dan? Cijferknoppen op de afstandsbediening geven geen resultaat op het scherm. Wat zie ik over het hoofd? Invoeren PIN zal wel op dezelfde manier gaan.

 

Begrijp ik hieruit dat u net klant bent bij KPN?

Als het goed is, heeft u een mail en een brief gehad van KPN met deze gegevens.

In MIJNKPN kan je het ook vinden.

Deze moet je eventueel nog aanmaken en de gegevens van wat je hebt toevoegen.

Zie www.kpn.com en klik op MIJNKPN.