Skip to main content

Als in mijn laatste topic te zien is hebben we afgelopen november ellende gehad na een update in november. Nu bericht gehad dat 20 januari men weer wat gaat "verbeteren". En jawel hoor. Sinds gisteren hapert de tv, heb soms wifi zonder internet. Alles gereset etc. het hele riedeltje. Klantenservice gebeld. Weer experiabox gereset, heeft alleen niets geholpen. Ik zou nu teruggebeld worden en kreeg sms dat ze er mee bezig zijn. Ik hou wederom mijn hart vast dat we nu niet weer een week in de ellende zitten. Overweeg nu wel een keer over te stappen naar een andere provider. Wil niet elke keer weer in de ellende ziiten.

Goedemorgen @Erwan, wat rot dat je in november zo veel problemen gehad hebt. Ik snap dat je er huiverig voor bent dat nu hetzelfde weer gebeurt. 

De update voor Interactieve TV die we onlangs hebben uitgerold, is echt puur voor de tv-ontvanger. Om de werking van het menu en de tv-ontvanger nog verder te verbeteren wordt er in de komende week nog een update uitgerold. Je leest er alles over in het topic waar ik hiervoor naar linkte. Als internet niet goed werkt, staat dat er los van maar moeten we er natuurlijk naar kijken. Ik hoor graag hoe het ervoor staat en of ik je hiermee kan helpen.


@Alexandra , dezelfde monteur is weer langs geweest. Hij heeft het doorgezet naar de expert. Het dop pakket heeft hij geactiveerd en dat was het. Nu werkt alles weer goed dus ik verwacht, net als de vorige keer, dat de expert achter de schermen iets heeft veranderd.

Een aantal jaren terug hadden we ook een storing. Dit zat in de kabel naar ons huis, daar zat een breuk in. Maandagmorgen zijn monteurs begonnen en dachten met de middag klaar te zijn. Vrijdagmiddag waren ze klaar. We hadden een week lang helemaal niets meer. De kabel is voorzien van een heel aantal lassen. Ze hebben bijna 500 meter sleuf gegraven. Men verwachtte dat de bliksem in de kabel geslagen was, zo slecht was de kabel. Er is toen geen nieuwe kabel getrokken, maar de slechte kabel op veel plaatsen gelast. Sindsdien hoeft er maar iets te gebeuren en we hebben al weer een probleem. Dus mijn mening is dat totdat de kabel vervangen is we opgescheept zitten met storingen.

Maar goed, voordat iemand besluit de kabel te vervangen...…

Denk dat het goedkoper was geweest als de kabel in het begin vervangen was.

Bedankt voor je reactie en tot de volgende storing.


Ben ik weer. Heb net bericht gehad dat 10 februari het netwerk gaan " verbeteren" bij ons in de buurt. Gezien mijn vorige topics houden we ons hart vast...We zullen rond 13 februari de helpdesk wel weer moeten bellen dat het weer mis is.

Een ander punt waar ik mij over verbaas is dat ze wel heel erg vaak het netwerk bij ons in de buurt verbeteren.

Eerste keer november, daarna december en nu alweer.…

 


@Erwan Ja, dat kan ik me zeker gezien de voorgeschiedenis voorstellen. Mocht het onverhoopt na de verbeteringen in het netwerk niet lekker lopen of niet goed werken, dan weet je ons hier te vinden.