Skip to main content

Sinds ik overgestapt ben van ziggo naar kpn blijf ik aan het prutsen.

iedere keer valt het internet weg van mijn smart tv. Dit heb ik bij Ziggo nog nooit zo ervaren.

alles iedere keer weer resetten (kabels eruit stroom eraf tv resetten ) en dan hopen dat hij het weer doet …..meestal niet , blijft zoeken 

zo is tv ( terugkijken via apps) niet mogelijk 

 

Hoi @Pols10 
Ik denk dat de belangrijkste vraag is, hoe is je smart-tv verbonden met het internet? Is dat rechtstreeks door middel van een kabel of door middel van wifi?


*Indien het door wifi is zou je de wifi manager nog kunnen doorlopen om je wifi signaal te optimaliseren.  Wifi manager
 

*Ik lees in een ander topic dat je vorig jaar een Sonos BOOST hebt aangeschaft en in gebruik hebt genomen. Eerlijk is eerlijk, ik ben niet exact bekend met deze apparaten, maar je smart-tv is niet via de wifi verbonden met die Sonos BOOST?

*Ik zelf heb mijn smart-tv met een kabel aangesloten. Ik heb een switch op de UTP kabel naar mijn tv-ontvanger aangesloten en vanuit die switch 1 UTP kabel naar mijn tv-ontvanger en 1 UTP kabel naar mijn smart-tv gedaan. Zo ben ik altijd verzekerd van de meest stabiele verbinding op mijn smart-tv.

*Ook zou je nog kunnen controleren of de firmware op je smart-tv up-to-date is.

Kom je er met deze tips niet uit, laat het even weten! Als je dan gelijk je profiel zou willen invullen kan ik je gegevens erbij pakken en verder met je op onderzoek uit.

 


Ik denk dat de belangrijkste vraag is, hoe is je smart-tv verbonden met het internet? Is dat rechtstreeks door middel van een kabel of door middel van wifi?
antwoord =dit is dmv een kabel door een kpn monteur aangelegd zou dus goed moeten zijn
firmware is up to date van de televisie 

elke dag moet ik alles resetten en het internet opzoeken op mijn smart tv 

kom er dus niet uit 🤷‍♀️