Skip to main content
Vraag

Internet via V10A valt steeds weg en tv-beeld blijft dan ook stilstaan

Sinds kort valt steeds het internet weg , tevens steeds stilstaand beeld met KPN tv . Het wordt steeds erger . Mijn modem is een KPN V10A .

Sinds een half jaar 2 nieuwe kpn tv boxen gekregen , die geregeld een update krijgen .

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15

Hallo Jan dat is natuurlijk niet wenselijk. Heb je glasvezel van KPN? Hoe gaan de lampjes branden op het moment dat het signaal wegvalt? Ik kan je anders adviseren om ook eens bij een storing, het glasvezel punt in de meterkast te resetten.

• Helper
  • 11 maart 2025

Hallo Remco ,

Ik heb geen glasvezel , gewoon via de kabel en zendmast in de buurt , max. 100mb

Ik heb wel 5 superwifi punten in de woning staan , 3x zwart en 2x wit 

De modem heb ik al een paar keer reset . Maar dat helpt ook niet

• Helper
  • 11 maart 2025

Hallo Remco ,

Het beeld op de TV gisteravond stond regelmatig vast en werd toen zwart en toen sprong hij op de beginpagina of hij ging van SBS 6 naar nederland 1

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 11 maart 2025

Waarom maar liefst vijf wifipunten? Welk type ontvangers heb je? Zijn de ontvangers met een kabel aangesloten op het modem?

• Helper
  • 11 maart 2025

Hallo Joep ,

Om een beter wifi te kunnen ontvangen heb ik 5 KPN wifi punten in de woning gezet . Nu zit ik overal op  90/ 98 % ontvangst .

Wij hebben regelmatig dat de wifi slecht is of weg valt . Vooral mijn vrouw klaagt vaak dat ze geen wifi op de  i phone heeft . Nu vooral het internet ook weg valt

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 11 maart 2025

En zijn de wifipunten met een kabel aangesloten op het modem?

• Helper
  • 11 maart 2025

Nee , die zijn niet met de kabel aangesloten

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 11 maart 2025

Ok dit gaat dus niet goed. Zijn de tv ontvangers wel met een kabel aangesloten op het modem?

• Helper
  • 12 maart 2025

Die zijn wel met een kabel aangesloten

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15

Je zou nog even een blik kunnen werpen op dit artikel Jan:

Houden de problemen aan, neem dan even contact op met de klantenservice. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt!

• Helper
  • 15 maart 2025

Ik heb tel. contact gehad met KPN . Zij gaf het advies om alles te resetten en met een schone lei alles te installeren . Dat is gisteren gebeurt en in eerste instantie geen storing gehad .

Maar vandaag weer regelmatig geen internet en stilstaand beeld op de TV .

En ik zag  nu ok een foutcode voorbij komen