Skip to main content

Sinds de verhuizing werkt de tv niet, foutmelding 842. Alle stappen al tig keer gedaan, nieuwe tv ontvanger, nieuwe kabels gekocht, niks helpt. Contact krijgen met KPN is Onmogelijk, nog nooit zoiets slechts meegemaakt. Ik betaal uiteindelijk voor tv kijken maar kan dit dus niet.

Zelfs een monteur kun je dan niet aanvragen, heel kwalijk.

Ik denk dat er in het muurkastje iets mis is, dit moet toch op te lossen zijn?

 

Dag @ytje dat klinkt allemaal niet best.  Als je sl een nieuwe ontvahebt gehad dan lijkt het probleem toch ergens anders te liggen. Is de tv ontvanger met een kabel aangesloten op het modem of met draadloze verbindingsets?


Dag Joep, dank je wel voor je reactie. Ik denk ook dat het probleem ergens anders ligt. Waarschijnlijk ergens achter de muur 😣

kan natuurlijk gebeuren, maar de moeite die je moet doen om iemand te pakken te krijgen is wel heel erg buiten proportie. Maar……eindelijk is het gelukt om een monteur te laten komen. Die komt morgen dus hopelijk kan die het oplossen. 


Tv ontvanger is trouwens met kabel aangesloten. 


Gebruikt u misschien een switch in uw netwerk? 


Nee. Ik gebruik geen switch 😃


Hallo @ytje, lees dat je een monteur op bezoek hebt gehad. Is het inmiddels opgelost en kun jij weer tv kijken? 


Hallo Jeroen, wat attent dat je nog even informeert! Dank daarvoor.

Het lag zoals ik al vermoedde aan de aansluiting “achter de muur”

gelukkig kon de monteur dat ter plekke verhelpen en nu doet alles het weer naar behoren!