Skip to main content

Goededag, wij hebben thuis een foutmelding sinds vanochtend 143 aleen alle kabels zijn goed aangesloten ook al gebeld en alles klopt alleen als hij opstart zegt hij IP niet gevonden wat kan ik hier aan doen. 

Neem onderstaande link eens door

 

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-140-141-142-143-144-843.htm#/ser-tv-pro-fout-143/ser-tv-pro-fout-143-herstart-tvontvanger

Haal alle lan kabels los op het modem behalve die naar de ontvanger gaat en zet het modem even uit

Zet de stroom weer op het modem en zet de tv ontvanger via de schakelaar uit en weer aan 

Dan wordt de firmware etc opnieuw geladen en als het goed is ook het ip nummer .

Als alles weer werkt plaats de lan kabels weer terug 

 


Hi @SebastiaandeBoer, welkom en dank je wel voor jouw bericht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je door deze foutmelding geen tv kunt kijken. Ik zie dat @jimny al wat tips heeft gegeven om het probleem op te lossen, waarvoor dank. :relaxed: Heb je hiermee de foutmelding op kunnen lossen, of ervaar je nog problemen? Ik hoor het graag van je!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!