Skip to main content

Sinds een paar dagen in bezit van een IPad model 2020 met IOS14 maar ik heb het probleem dat Itv niet wilt starten. De laad notificatie blijft maar draaien en stopt naar enkele minuten en blijft dan hangen. Ik heb al de support lijn gebeld en kunnen niets vinden of er een probleem is met IOS 14 en Itv. Heeft iemand hetzelfde probleem al gehad en wat was de oplossing ervoor om het werkend te krijgen?

Ha @Buser, welkom! Hoe staat het er nu voor? Werkt het al? Wil je nog eens checken of je de laatste update van de app binnen hebt gehaald? Er waren inderdaad wat problemen mee, maar alles zou inmiddels moeten werken. 


Hallo Marcia,

Helaas nog niet. Ik heb na je bericht de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Installatie gaat zonder problemen en opstarten met de KPN logo gaat nog goed en dan gaat hij verder laden en dan blijft hij draaien en dan stopt na een tijdje. Verder werkt alle andere apps wel naar behoren. Nog enige suggesties wat ik kan doen?


Nee niet echt.. Ik zoek het graag voor je uit. Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Daarnaast wil ik graag weten:

 

  • welk type iPad heb je?
  • welke precieze iOS versie draait deze op?
  • welke versie van de itv app heb je?
  • kan je wellicht een screenshot plaatsen?

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, werkt het nu?