Skip to main content

Zoals ik bij meerdere mensen heb gezien werkt de iTV app niet naar behoren op de iPad. Ja ik heb een goede internetverbinding en alles is van de laatste update voorzien. Kan dit worden opgelost? 
 

Welke versie van de app staat op jouw iPad?

Heb je dit probleem sinds die versie op jouw iPad staat of is het eerder danwel later begonnen?


Versie 7.3.5. 
 

Het probleem deed zich al eerder voor. Ik hoopte dat het met de update was opgelost, maar dit was niet het geval. 


Soms snap ik niet hoe het kan dat KPN nieuwe versies uitrolt zonder dat daarbij dergelijke problemen verholpen worden.


Ik heb dit probleem ook gehad. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en probleem was opgelost. 


Hoi @Robin9191, welkom bij ons op het forum. 7.3.5 is de meest recente versie inderdaad. Heeft de iPad ook de meest recente versie van iPadOS er op staan? Als dat zo is kan je de tip van Meneertje van der Meertje nog proberen, door de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Krijg je daarmee wel weer beeld?


Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, en nu werkt het wel. Bedankt voor de hulp 👍🏻