Skip to main content

Zomaar een vraag. Aangezien KPN tv+ op een Android box draait; is het mogelijk om middels bijvoorbeeld de app IPTV streamers IPTV te kijken ? 

Hallo, de Play Store zit erop dus je kunt alle apps downloaden in principe...vaak kun je dan veel streams wel zien, behalve wat achter de geoblock zit, wat je weer kunt omzeilen met een VPN, maar dat moet dan wel een betaalde VPN zijn, voor zover ik weet.


Op een Android apparaat is het mogelijk om alle apps te downloaden/installeren ook apps die niet te vinden zijn in Playstore.

Op DiW7022 kan alle apps geïnstalleerd worden, ook sideloaden .

Ik heb VTMgo geïnstalleerd (sideloaden) op DiW7022 zonder vpn,,buiten België is vtmgo niet te downloaden.


...wat je weer kunt omzeilen met een VPN...

Pas op met VPN verbindingen waarbij alle communicatie via die VPN loopt want dan zal de TV+ Box niet meer werken. De TV+ Box is immers alleen vanaf het thuisnetwerk (KPN IP adres) te gebruiken en als de communicatie via een VPN loopt dan is dat niet meer het geval.


...wat je weer kunt omzeilen met een VPN...

Pas op met VPN verbindingen waarbij alle communicatie via die VPN loopt want dan zal de TV+ Box niet meer werken. De TV+ Box is immers alleen vanaf het thuisnetwerk (KPN IP adres) te gebruiken en als de communicatie via een VPN loopt dan is dat niet meer het geval.

Ik heb een VPN abonnement, ik heb het geïnstalleerd op mijn smartphone, tablet en pc ,niet op Tv,

Ik heb geen reden om het op mijn TV te installeren,

waarom installeren mensen vpn op een tv?  Om netflix usa te kijken?


waarom installeren mensen vpn op een tv?  Om netflix usa te kijken?

Of om bijvoorbeeld "gratis" formule 1 te kunnen kijken via Oostenrijk.

Zelf heb ik de VPN Cliënt Pro app op mijn Chromecast Google TV geplaatst die juist een VPN verbinding opzet met mijn thuisnetwerk. Alleen Netflix en de smart-TV app lopen via die VPN verbinding en daarmee zien Netflix en het TV platform van KPN die Chromecast Google TV alsof deze thuis staat. Hierdoor kan de smart-TV app dus buitenshuis gebruikt worden en zal Netflix niet kunnen constateren dat er mogelijk sprake is van gebruik buiten het huishouden.


waarom installeren mensen vpn op een tv?  Om netflix usa te kijken?

Of om bijvoorbeeld "gratis" formule 1 te kunnen kijken via Oostenrijk.

Zelf heb ik de VPN Cliënt Pro app op mijn Chromecast Google TV geplaatst die juist een VPN verbinding opzet met mijn thuisnetwerk. Alleen Netflix en de smart-TV app lopen via die VPN verbinding en daarmee zien Netflix en het TV platform van KPN die Chromecast Google TV alsof deze thuis staat. Hierdoor kan de smart-TV app dus buitenshuis gebruikt worden en zal Netflix niet kunnen constateren dat er mogelijk sprake is van gebruik buiten het huishouden.

Je kan  formule1 kijken gratis zonder vpn via google>strikeout.ws meestal 1 a 2 popups weg klikken daarna probleemloos kijken beelden zijn van skysports

Als je darts leuk vindt,kan je gratis kijken via VTM die gasten praten Nederlands commentaar geen VPN nodig.


...wat je weer kunt omzeilen met een VPN...

Pas op met VPN verbindingen waarbij alle communicatie via die VPN loopt want dan zal de TV+ Box niet meer werken. De TV+ Box is immers alleen vanaf het thuisnetwerk (KPN IP adres) te gebruiken en als de communicatie via een VPN loopt dan is dat niet meer het geval.

O ja, dan zit je daar weer mee....


Ik heb er tivimate opstaan voor mijn iptv voor vlaamse, Franse en Engelse tv. Werkt prima.