Skip to main content

Bij mij werken alle TV ontvangers niet meer in mijn huis sinds een week. Na het resetten van de software, komt alles weer terug en kan ik TV kijken, echter komt er na 10 sec. een melding dat er een update klaarstaat - en ben ik daarna weer terug bij af. Ik kan dus alleen kijken als ik de uitdate uitstel - maar bij uitzetten krijg ik hem alsnog. 

Jullie zijn telefonisch niet bereikbaar, en dit is blijkbaar allemaal het gevolgd van een (ongevraagde) software update? Ik ben een ZEER ontevreden klant en wil daarom vragen om de update voor mijn adres tegen te houden. 

Zorg er eerst voor dat hij goed werkt voordat je hem ongecontroleerd pusht. 

GRAAG HULP! Een week zonder TV is veel te lang.

 

 

Hoi, welkom.

Heel vervelend als je geen TV kan kijken.

 

Mag ik vragen welke IPTV KPN decoder je hebt?

Hoe is deze aangesloten?

Welke Experiabox heb je?

Wat voor een soort verbinding heb je? Koper of Glas?

Mag ik ook jouw echte download snelheid weten?

 

Probeer ook dit:

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-interactieve-tv-ontvanger-resetten-176511 

En doe dan de volledige reset, inclusief software opnieuw installeren.

(misschien heb je dit al gedaan).

 

Ik hoor het graag.

 


Deze klant heeft een Arris 2952 @joop2011, ik had even ingezoomd op de foto. En heeft het nieuwe TV menu. Dat zie ik aan de balk onderaan in beeld. 😉👍🏼


Hoi @CBrinkhoff, welkom terug.
De foutmelding in je foto impliceert dat je nu een zenderlijst hebt geselecteerd zonder zenders. Kun je eens kijken of je zenders kunt toevoegen aan deze zenderlijst, een andere zenderlijst kunt selecteren of de lijst met alle zenders kunt selecteren?
Als dit alles niet werkt, zou je dan je ontvanger nog eens willen resetten? Met de nieuwe menuschermen kan dit ook via de instellingen en dan via systeem!


@CBrinkhoff we hebben al even niets meer van je gehoord. Heb je deze foutmelding nog op weten te lossen?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!