Skip to main content

Ik ben op zoek naar de ir code van de arcadyan hmb2260 om verbinding te krijgen met mijn One for all universele afstandbediening urc7980. Ik heb al een paar codes geprobeerd te weten 4714 en 2952 maar deze werken niet helaas.

Welkom, Bartie! Helaas kan ik je niet aan meer codes helpen . We hebben die niet beschikbaar. Wellicht dat er ergens op internet, of vanuit de fabrikant, meer codes beschikbaar zijn. Of dat er een andere gebruiker hier op het forum nog tips heeft of een aanvullende code weet.


Kan maar zo zijn dat de goede code niet in de One for All zit, maar geen nood, je kan via One for All de AB laten aanpassen, je stuurt hem even op en je krijgt hem goed gecodeerd retour.


Hallo @Bartie ,

Als je code voor de Arcadyan HMB 2260 niet kunt vinden of niet goed werkt, dan is de One4All URC 7980 ook in te stellen met behulp van de originele afstandsbediening van de Arcadyan. 
 

in de gebruiksaanwijzing van de One4All staat duidelijk en stap voor stap beschreven hoe dit moet. Wanneer je de gebruiksaanwijzing onverhoopt niet meer hebt:

https://www.gebruikershandleiding.com/One-for-All-URC-7980/preview-handleiding-757529.html
 

Succes!Â