Skip to main content

Ik heb een vraag, ik krijg binnenkort voor onze voetbalclub 2 nieuwe TV tuners (wat leveren ze momenteel? Artis?)

nu willen we de kastjes achter de tv plaatsen (die tegen de muur hangen) om ze uit het zicht te hebben en we geen schap hoeven te maken etc.

Nu ben ik dus op zoek naar een IR Extender voor de afstandsbediening van de KPN Tuner.

iemand ervaring?

Persoonlijk alleen slechte ervaringen mee. 

Is het een heel nieuw abonnement? Of echt een omruil van bestaande ontvangers. 

Bij een nieuw abonnement leveren ze de Arris vip5202. Die afstandsbediening werkt via Bluetooth, wat je 'probleem' al zou tackelen. 


Bij een nieuw abonnement leveren ze de Arris vip5202. Die afstandsbediening werkt via Bluetooth, wat je 'probleem' al zou tackelen. 

Die bluetooth zal je dan wel even moeten activeren door de knoppen OK en P- in te drukken tot het blauwe lampje gaat branden en dan bevestigen met OK. Staat niet standaard aan. 


Gaat om een heel nieuw abonnement dus dat zou top zijn als het ook bluetooth is.

dan lost het de boel vanzelf op :-)


Gaat om een heel nieuw abonnement dus dat zou top zijn als het ook bluetooth is.

dan lost het de boel vanzelf op :-)

Dan krijg je de Arris VIP5202. Die kun je gewoon ergens achter wegwerken en de bluetooth verbinding activeren op de afstandsbediening. 

Je krijgt in de doos klittenbandjes mee om hem achter een tv te kunnen plakken. 


Top dan is het probleem opgelost.