Skip to main content

Hallo sinds kort is op de ontvanger en bij de webtv audiodescriptie ingeschakeld op het geluidsspoor, dit is ongelooflijk irritant en niet door ons cliƫnten uit te schakelen, kunnen jullie hier iets aan doen?

Dat signaal heb ik nog niet van andere klanten gekregen Wardriver, vreemd. Je hoort dat dus in plaats van de reguliere uitzending? Om wat voor een type ontvangers gaat het dan exact?


Ik heb de arcadyan ontvanger en het is te horen over het gewone geluidsspoor, maar heb hetzelfde gehad bij de webbased tv. Zeer vreemd


Het is de afgelopen dagen niet meer voorgekomen toen ik keek, maandag bij het programma earth om 22:00 was het aanwezig.


Dito hier. N.a.v. een andere klager via de app in de Samsung gekeken en ook geconstateerd. Maar op datzelfde moment niet via de doorgifte via de Arris 2952.

zie ook

Ā 

Ik kijk zelf nooit BBC (lastig te volgen zonder NL ondertitels voor mij). Maar heb daar al enkele dagen niets meer vernomen van de TS in dat topic.

Ā 

Dat signaal heb ik nog niet van andere klanten gekregen Wardriver, vreemd. Je hoort dat dus in plaats van de reguliere uitzending? Om wat voor een type ontvangers gaat het dan exact?

Werkelijk,Ā @Remco_Ā ?


Denk dat er bij jullie(kpn) toch echt iets fout gaat , als ik via mijn ziggo webbased kijk heb ik er nooit last van.Ā 


O, dat heb ik op de satellietontvanger ook wel eens gehad. Inderdaad heel irritant. De BBC-zenders worden via de Astra 2 uitgezonden met meerdere geluidssporen. Dan moet je uiteraard wel de juiste kiezen. Via de satellietontvanger is dat gelukkig mogelijk.

Ik ga er vanuit dat dit voor KPN TV centraal door KPN gedaan moet worden. Ā Ā 


Sinds de brexit zijn er via iptv noch coax ook geen spoorkeuzes meer en geen terugkijken dus wij als client kunnen niks veranderen hieraan.


Nee, duidelijk. Dat zal KPN centraal moeten doen. Een moderator kan de juiste afdeling (control-room) hiervoor aansturen. Maar op dit late uur werken er geen moderators meer.Ā 


Ik kijk juist veel BBC en heb daar geen last van dus ik begrijp het niet hoe dat bij jullie dan zitā€¦..


Excuses dat had ik dan even gemist bij mijn scan van de beschikbare informatie. Voor klanten van KPN wordt dit inderdaad centraal gecoƶrdineerd. Ik zal dit voorbeeld sowieso terugkoppelen, mochten er nieuwe voorbeelden naar voren komen dan ontvang ik die graag.Ā 


Vandaag is het weer zover met de audiodescriptie op bbc two, mortimer and whitehouse gone fishing om 22:30 op de webbased, niet aanwezig op de arcadyan ontvanger en niet bij de concurrentie.

Ā 


@WardriverĀ Dank voor de snelle reactie, deze ga ik doorgeven. Even voor de volledigheid: dit loopt dan via het domein tv.kpn.com?Ā 


@Remco_Ā  jep inderdaad


Thanks dan vul ik hem even aan, dat waarderen de collega's altijd 🙂 .Ā 


Vandaag weer raak op bbc two inside the factory 22:00, op de webbased, niet op de ontvanger, niet bij concurrentie.


@WardriverĀ . App inĀ Samsung televisie?


@PeterGĀ Nee webbased betekent dat je via je browser kijkt via tv.kpn.com.


Komt het bij jou in de appbased voor dan? @PeterGĀ 


Daarom vraag ik het niet. Kijk vrijwel nooit bbc. En aan de hand van meldingen altijd te laat om te checken want terug kijken kan niet.

Ik vraag het om voor het apps team de vinger erachter te krijgen.Ā 

Het lijkt me namelijk alleen Samsung te zijn en niet de app Android-TV / LG WebOS.Ā 

Ik heb het wel Ć©Ć©n maal kunnen constateren overigens. Volgens mij loopt er nog een topic over waarin ik dat gemeld heb.ā€¦

Ā 


Ja t vervelende is dat men meestal overdag werkt en savonds tv kijkt. En die brexit heeft terugkijken onmogelijk gemaakt ivbm rechten.


Ik heb n android box ik zal hem eens voor je aansluiten, mocht ik het dan constateren meld ik het, goed?


Dus je hebt het nu via de app in een Samsung geconstateerd begrijp ik.

Andere topic gevondenĀ 

Ā 


Nee op het moment kijk ik webbased daar kwam het voor( ik gebruik een pc met een webbrowser) ik heb geen samsung apparatuur, android box ligt in de kast in mijn andere woning maar deze sluit ik morgen aan, als het dan nog eens plaatsvindt op de webbased check ik het ook even gelijktijdig op mijn androidbox.


@WardriverĀ Even een update van mijn kant, ik ben hier over in gesprek met iemand en heb deze voorbeelden en dit topic als concreet voorbeeld mee gemaild. Dus bedankt voor de nieuwe voorbeelden! Dit is natuurlijk ook erg irritant. Zodra ik meer weet deel ik dat met je.Ā 


@WardriverĀ Ik heb een reactie terug van de mensen die dit in beheer hebben. Allereerst namens hun bedankt voor het signaal. Het was even puzzelen maar er zijn nu aanpassingen gedaan en het zou opgelost moeten zijn. Mocht dit toch nog een keer terugkomen maak daar dan gerust melding van! Dan koppel ik dat terug!