Skip to main content

Ik kijk via mijn laptop naar KPN ITV via WiFi en op de ESPN zenders is na elke 5-10 seconden een vervelende hik en stoppen van het beeld gedurende 1-2 seconden waarneembaar 

Heel irritant

Ik heb hetzelfde en volgens mij is het begonnen sinds FOX ESPN heet. Daarvoor was het volgens mij niet.

Af en toe ook nog slow-motion beeld er even bij.

Als ik bv. NPO1 het journaal kijk gebeurt het niet.

Gebeurt er binnenkort niks dat het beter wordt, dan maar eens contact opnemen met KPN.

Zekers heel irritant


Hoi @Hik ESPN zenders. welkom hier. 

Dat kijkt niet lekker voetbal inderdaad. Andere zenders geven geen problemen? En als je via de app op telefoon kijkt? 


Alleen ESPN zenders en inderdaad via mobiel geen probleem 

HDMI kabel vervangen, nog steeds zelfde probleem.

hiervoor met Fox sport geen probleem


Op de telefoon kijken zonder problemen. Ook met WiFi hetzelfde als de laptop. Op tv doet ie het ook goed. 

Gr


Maakt het nog verschil welke browser je gebruikt? Die was ik nog even vergeten te vragen. 


Vanavond ben ik het schakelprogramma op espn aan het kijken, eerst via Chrome en ook op Microsoft Edge. Vanavond met beide browsers geen problemen.

Ik probeer het dit weekend nog een keer met verschillende browsers.


Hier geen getikkel en gehakkel via de Samsung tv app, en laptop in Edge Chromium en Google Chrome. Kanaal 221 ff geprobeerd. In Firefox gebruik ik tv.kpn.com momenteel niet (geen volledig gevuld scherm, geen ondersteuning Chromecast)

(geplaatst 5-2 om 21:37)


Zaterdagavond voetbal gekeken op de laptop, Microsoft Edge en Chrome. Via beide browsers geen problemen gehad. Via de telefoon ging het ook goed.


Dat klinkt helemaal goed. :)