Skip to main content

Ik wil gebruik maken van de actie om 3 maanden gratis Film 1 te kijken, maar als ik bij het keuzemenu kom staat er bij Film 1 alleen korting en zou ik 3 maanden €5,-- moeten betalen dat is dus niet gratis. Bij andere pakketten staat wel 3 maanden gratis. Ik wil wel zeker weten dat het echt gratis is voor ik het aanzet.

Hoi @ReMi26, de kortingen die je bij de zenders aangegeven ziet staan, zijn de kortingen die gelden. Die zie je bij alle/veel andere zenders wel staan, maar net niet bij Film1 dus? Is dat ook zo als je in MijnKPN kijkt?


hallo Jasper

 

Ik kan ook niets op mijn KPN vinden, ik zal misschien iets verkeerd doen maar ik zie nergens iets van gratis film 1 of andere aanbiedingen. Het enigste is een gratis greetz kaart verzenden maar dat is vast een andere aktie.


In MijnKPN zie je helemaal geen acties dus, maar als je het op de tv-ontvanger zelf probeerde wel? Kan je jouw forumprofiel ook volledig invullen, dan kan ik kijken wat ik kan zien qua opties.

De Greetz kaart is een andere actie inderdaad, dat klopt: Kadootje van KPN juli en augustus: gratis Greetz kaart.


Hallo Jasper,

Ik heb mijn forumprofiel ingevuld. Ik kan op de op de tv met de ontvanger zelf ook niets ontdekken van een aktie.


Dank je voor de gegevens @ReMi26, daarmee ben ik voor je gaan kijken. Ik kreeg de mogelijkheid om het Film1 pakket 3 maanden gratis voor je aan te zetten, dus ik heb dat meteen voor je gedaan. Die is echt gratis gedurende die 3 maanden. Daarna kan je het zenderpakket zelf uitzetten via de tv-ontvanger of MijnKPN. Veel kijkplezier alvast!


Dat is heel mooi, bedankt voor het aanzetten.


Graag gedaan @ReMi26, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile: