Ik heb vanaf vandaag het idee dat de bitrate op het tv-ip signaal is verlaagd is dit juist? ik heb een Arris tv ontvanger op een glasvezelaansluiting 500/500
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Ik heb vanaf vandaag het idee dat de bitrate op het tv-ip signaal is verlaagd is dit juist? ik heb een Arris tv ontvanger op een glasvezelaansluiting 500/500
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Hallo
Sommige streamingdiensten, waaronder Netflix en YouTube, hebben hun beeldkwaliteit in Europa verlaagd om ruimte vrij te maken/houden op het internet i.v.m. corana-crisis.
Naar ik weet zijn het alle zenders, maar bij de SDR kanalen is dit het beste zichtbaar
Da's vreemd, want tot nu toe heb ik gelezen dat b.v. Netflix sommige HD programma's terugschroeft naar SD, maar over toch al beperkte SD kanalen heb ik dat nog niet gelezen.
Overigens schijnt Netflix te beweren dat het terugschroeven geen invloed heeft op de beeldkwaliteit, tja
Ja klopt ik heb het gemeld bij KPN. Even afwachten
De zenders van KPN worden gewoon met de normale bitrate doorgegeven.
Onderstaand de HD-"glas" variant van NPO 1 die gewoon nog bijna 12,5Mbps vergt.
Hoi
ja het beeld is weer in orde. De helpdesk KPN heeft me nog wel gebeld, maar het beeld was toen weer alweer in orde.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.