Skip to main content

Mij valt het volgende op.

De programma gids lijkt niet dynamische maar statische.

Om een voorbeeld te geven gisteren avond het programma Bij ons op de boerderij ! op zender RTL4.

Bij het terug kijken of opgenomem terug kijken blijkt er een heel ander programma opgenomen te zijn maar wel met de naam Bij ons op de boerderij !

Nou vraag ik mij het volgende af is de KPN programma gids niet actueel dus niet dynamische of is dit een fout van de zender im dit geval RTL4?

Herkent iemand dit fenomeen?

Mvg

Nee hoor. 

Je krijgt het ballonnen programma Blow up. 

Kennelijk is er op een laat moment wat omgegooid. In principe kan 's nachts de gids nog bijgewerkt. Het kan dus ook nog zijn dat rtl het niet heeft doorgegeven aan het bedrijf dat de epg verzorgd. 

Je kunt de aflevering wel terugkijken via de uitzending op 25 mei 🙂


@PeterG ja dat klopt dat het een ballonprogramma is ,maar dat komt dus totaal niet overheen met wat in de gids stond.

Als er een wijziging is in de epg wordt dit dus niet opgepikt.

Dus mijn inziens is in dat geval de gids niet actueel dus statische.

Of de zender geeft het niet juist door?

Dus is dit nu een KPN aangelegenheid of in geval RTL4


Je kunt de aflevering 2 wel terugkijken via de uitzending op 25 mei 🙂

De gids kan dagelijks s'nachts bijgewerkt. Maar dan moet een zender dat dus wel tijdig aan de gids maker doorgeven. 


Dat is ‘fout’ gegaan bij de bron.

Ook bij Ziggo staat in de EPG nu nog “Bij ons op de boerderij” maar zie je “Blow up” bij terugkijken.


@PeterG dat klopt Peter maar dat is A op een andere zender RTL5 en B dat was donderdag.

Mijn voorbeeld betrof gisteren op RTL4 22.44.

Dat is dus iets compleet anders en dat vind ik vreemd.


Dat is ‘fout’ gegaan bij de bron.

Ook bij Ziggo staat in de EPG nu nog “Bij ons op de boerderij” maar zie je “Blow up” bij terugkijken.

 

@RBxx ok dan is dit dus een fout bij RTL4.

Gewoom een incident dus ok.

Dank voor je reactie.

Moderator topic kan op close

Antwoord gegeven.

Mvg


Dat is wat ik al aangaf.

En ook waar / wanneer wél de bedoelde aflevering terug te kijken is. Maar als je dat kennelijk niet wilde… (ben ik voor niks gaan zoeken) 🤔😮