Skip to main content

Goedenavond 

Ik heb kpn glasvezel en een abo op o.a. tv en ik gebruik 2 tv kastjes waarvan de een gratis en de andere kost 5 euro per maand.

Sinds gisteren een nieuwe samsung tv en daar heb ik ook de KPN  iTV op staan stel ik ga deze gebruiken samen met de iTv app is die app dan gratis of moet ik dan ook € 5.00 extra betalen.

 

Vr groet Leo 

Hallo @jimny de app is gratis te gebruiken 

 


Hallo @jimny de app is gratis te gebruiken

 

Dat is mooi JanD ben benieuwd of dat ding hetzelfde doet als het tv kastje


Behoud je wel twee TV ontvangers?


Behoud je wel twee TV ontvangers?

Dat is wel de bedoeling wjb 


Behoud je wel twee TV ontvangers?

Dat is wel de bedoeling wjb 

Oké, anders was de vervolgvraag geweest of je gebruik maakt van het opnemen pakket. Dat pakket is namelijk gratis vanaf 2 TV ontvangers en kost bij 1 TV ontvanger evenveel als een extra TV ontvanger.


Behoud je wel twee TV ontvangers?

Dat is wel de bedoeling wjb 

Oké, anders was de vervolgvraag geweest of je gebruik maakt van het opnemen pakket. Dat pakket is namelijk gratis vanaf 2 TV ontvangers en kost bij 1 TV ontvanger evenveel als een extra TV ontvanger.

Weet je wjb ik heb een kpn abo echter denk ik niet omdat ik indertijd overgenomen ben van Telfort en dat wil ik graag zo houden vanwege het volledige ESPN wat voor mij gratis is en zodra ik iets verander vervalt dat meteen.

 

 

Gr Leo


Weet je wjb ik heb een kpn abo echter denk ik niet omdat ik indertijd overgenomen ben van Telfort en dat wil ik graag zo houden vanwege het volledige ESPN wat voor mij gratis is en zodra ik iets verander vervalt dat meteen.

Toch elk jaar goed nakijken of het abonnement aanpassen niet goedkoper is. Staar u niet blind op dat "gratis ESPN". Want als u niet oplet betaalt u dat gewoon. Kijk naar de totaalprijs. Niet naar individuele onderdelen. 


Weet je wjb ik heb een kpn abo echter denk ik niet omdat ik indertijd overgenomen ben van Telfort en dat wil ik graag zo houden vanwege het volledige ESPN wat voor mij gratis is en zodra ik iets verander vervalt dat meteen.

Toch elk jaar goed nakijken of het abonnement aanpassen niet goedkoper is. Staar u niet blind op dat "gratis ESPN". Want als u niet oplet betaalt u dat gewoon. Kijk naar de totaalprijs. Niet naar individuele onderdelen. 

@Nick83 dat is een goede tip betaal nu 50 euro met vastbellen en 2 mob voor 28 euro en alles is verlengbaar