Skip to main content
Beantwoord

Is de nieuwe KPN Soundbox verstandig om te nemen als je al een soundbar hebt?

• May 2, 2025
  • 2 reacties
  • 69 keer bekeken

Hallo jullie  bieden een nieuwe kpn box aan met luidsprekers, maar ik heb een soundbar 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@cdshome, welkom op de community. Als je al een soundbar hebt zou ik de Soundbox inderdaad niet aanraden. De Soundbox is vooral bedoeld voor mensen die dat soort apparatuur zelf nog niet hebben, om hun ook een extra geluidservaring te kunnen geven. 

Als je al een soundbar hebt kan je die gebruiken in combinatie met de gewone TV+ Box zoals Menno al noemt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • May 2, 2025

Als je al een soundbar heb is de Soundbox niet aan te raden aangezien het geluid alleen via de soundbox kan en niet meer via je soundbar.

Dan moet je TV+ box nemen de kleinere variant DIW7022

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@cdshome, welkom op de community. Als je al een soundbar hebt zou ik de Soundbox inderdaad niet aanraden. De Soundbox is vooral bedoeld voor mensen die dat soort apparatuur zelf nog niet hebben, om hun ook een extra geluidservaring te kunnen geven. 

Als je al een soundbar hebt kan je die gebruiken in combinatie met de gewone TV+ Box zoals Menno al noemt.