Skip to main content

Televisiezender ABC zal het hele evenement live volgen (om 2 uur 's nachts onze tijd). En wereldwijd uitzenden middels een livestream. In Nederland kun je terecht bij FilmBox. Dit kanaal is te vinden bij Ziggo, Canal Digitaal, DELTA, Caiway en nog zes andere zenders…

En bij KPN blijft het stil. Als dit niet verandert, zal ik toch een keer de overstap moeten maken naar een van bovengenoemde zenders…

Maar jullie hebben nog een paar dagen de tijd om e.e.a. te regelen, dus doe a.u.b. je best!

@J.D.P 

Dus is het ook voor jou geen probleem.

Ik denk ook dat het aantal kijkers live heel erg laag is.

En je kan, denk ik, ook via Youtube kijken live. Zie ook hier.


@J.D.P

Dus is het ook voor jou geen probleem.

Ik denk ook dat het aantal kijkers live heel erg laag is.

En je kan, denk ik, ook via Youtube kijken live. Zie ook hier.

Nee ik kijk er niet naar en er zijn natuurlijk velen andere manieren om er naar te kijken.

Er zijn mensen die het leuk vinden en daar is niets mis mee.


Auteur heeft zelf al een dag geleden antwoord gegeven dat hij kiest ervoor om een proefabonnement te nemen bij FILM 1.

Waarom kpn alsnog  Auter wil beïnvloeden door beste antwoord te markeren om €3,99 te gaan betalen snap ik niet.

Ik moet natuurlijk oppassen/opletten met wat ik schrijf, ik mag kpn niet bashen of in diskrediet brengen.


En de beste antwoord van kpn is betaal liever € 3,99 p.m ipv een gratis proefabonnement,  

Kpn bewijst hier waar het om draait, niet om jou maar om geld verdienen,

Bij Pro Sieben wordt alles in het Duits nagesynchroniseerd. Daar word IK niet gelukkig van...


Ik heb de Ziggo Go inloggegevens gekregen van een vriend en ga zo op Filmbox kijken via mijn Chromecast. Iedereen bedankt voor het meedenken.


Ik heb de Ziggo Go inloggegevens gekregen van een vriend en ga zo op Filmbox kijken via mijn Chromecast. Iedereen bedankt voor het meedenken.

Goed geregeld, u kan toch naar de Oscar kijken.
Naar mijn idee had alleen een KPN medewerker uw vraag kunnen beantwoorden met,
Ja)  U kunt zaterdag gratis naar de Oscar kijken op kanaal zoveel
Nee ) Vergeet het maar ,wij delen geen cadeautjes uit
Weet Niet ) u merkt het zaterdagavond wel.
Ik had 2 reacties geplaatst,mijn reacties waren  geen antwoorden op uw  vraag en u doorverwijzen om extra te laten betalen is ook geen antwoord op uw vraag.
Vandaar dat ik het zo vreemd vond dat mijn antwoord in eerste instantie werd gekozen als beste antwoord, ik heb geen antwoord gegeven en de uiteindelijke gekozen beste antwoord is in mijn ogen ook onzin.

Ziggo kijken zonder te casten.
Playstore > Zeus Tv Browser > navigeer naar Google >  ziggogo.tv > inloggen > ziggo toevoegen  in favoriet balk  boven ster teken.
Bij het openen van Zeus Tv app  kan ziggo gelijk aanklikken zonder iets te hoeven typen navigeren met afstandsbediening