Skip to main content
Beantwoord

Is de TV+ App beschikbaar voor een LG TV?

• February 25, 2025
  • 5 reacties
  • 348 keer bekeken

Overweeg de LG 32LQ63006LA (2022) aan te schaffen. Is hierop de kpn tv + app beschikbaar?

Beste antwoord door wjb

Nog niet, de smart-TV+ app is momenteel alleen beschikbaar op Android/Google TV. Uiteindelijk komt hij ook beschikbaar voor die LG. De oude smart-TV app is wel beschikbaar op die LG.

Wat is de reden om geen TV ontvanger te gebruiken?

5 reacties

wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 25, 2025

Nog niet, de smart-TV+ app is momenteel alleen beschikbaar op Android/Google TV. Uiteindelijk komt hij ook beschikbaar voor die LG. De oude smart-TV app is wel beschikbaar op die LG.

Wat is de reden om geen TV ontvanger te gebruiken?

• Auteur
  • Helper
  • February 26, 2025

Hallo,

Om de ethernetkabel niet meer te hoeven gebruiken. Deze is nodig, omdat bij terugkijken anders het programma stopte als het een heel uur werd. Bekabeld is dit geen probleem meer. 

wjb
Wijsgeer
  • February 26, 2025

Om de ethernetkabel niet meer te hoeven gebruiken. Deze is nodig, omdat bij terugkijken anders het programma stopte als het een heel uur werd. Bekabeld is dit geen probleem meer. 

Dan zou ik persoonlijk toch op zoek gaan naar de oorzaak van dat stoppen van een uitzending bij terugkijken. En al helemaal als dat consequent op het hele uur gebeurt.

Ik heb ook de oude smart tv app voor mijn lg tv. En twee hekelpunten die de app heeft.

1) Begin gemist werkt, maar start soms te laat in het programma. Verder terugspoelen naar het begin werkt dan niet.
2) Als je net te laat bent voor begin gemist moet je een half uur tot 45 minuten wachten voor deze beschikbaar is voor terugkijken…. Waarom uberhaupt.

En 3) Net als de TS hierboven aangeeft. Het doorlopen van een teruggekeken programma is blijkbaar een luxe. Deze stopt ergens in het volgende programma. Waardoor je het volgende programma (als je pech hebt) ook moet terugkijken. En denk maar niet dat je het deel dat al is bekeken dan kan doorspoelen bij de commerciële zenders. En in tegenstelling tot de TS heb ik al mijn apparaten wel met een netwerkkabel aangesloten. 

Op dit vlak is de smart tv op zijn zachts gezegd sub-optimaal. Ik ben ik ook dan benieuwd naar de nieuwe app. Alleen laat deze zich wel heel lang op zich wachten. 

• Nieuwkomer
  • August 27, 2025

Aha, dan voorlopig nog maar bij Canal+ blijven en niet naar KPN. Canal+ heeft wel een prima app voor LG.