Skip to main content

Ik heb een Disney+ abonnement wat ik heb afgesloten bij Disney zelf, dus niet via het entertainment pakket van KPN. Ik bekijk dat nu via een losse Chromecast die aangesloten is op m’n TV. Ik wil nu mijn iTV box vervangen door een KPN TV+ box, waar (als ik met niet vergis) Disney+ ook op te bekijken is. Kan ik met mijn huidige D+ abonnement (wat dus NIET is aangeschaft via KPN) toch inloggen en kijken via de KPN TV+ box?

Hallo @Misjavw welke tv-decoder heb je nu van KPN in bruikleen?

Alléén als je contract-vrij bent kun je je abo aanpassen naar een abo met TV+, anders niet, dan moet je wachten tot je vaste contract is afgelopen.

 

 


Hallo @Misjavw ,

Hoe kijk je Disney+?

Disney+ is een videostreamingdienst. Je kijkt via de Disney+ app, waar en wanneer je wilt op de volgende apparaten:

  • Smart-tv (Samsung, LG of Android TV)
  • Chromecast of Apple TV
  • Computer of laptop (Windows PC, MacOS, Chrome OS)
  • Smartphone of tablet (Android & iOS)
  • Game consoles (PS4/PS5/Xbox One/Xbox Series X/Xbox Series S)

Let op: Disney+ is niet beschikbaar als app of kanaal op de KPN tv-ontvanger.

 

bron : 

 


@MisjavwJe kan met een Disney plus abonnement die niet is afgesloten via KPN inloggen op de KPN TV+ ontvanger (Sagemcom DIW7022). Als de app nog niet op de ontvanger staat inloggen op de “Google Play Store” en de Disney plus app downloaden (of bijwerken).

“Je kan de Disney+ app ook downloaden op de KPN TV+ Box.“ 
https://www.kpn.com/televisie/pakketten/disneyplus.htm


Ja ,je kan met je Disney+ account gewoon inloggen op Kpn Tv+ Box .

Je kan overal inloggen met je account zolang er een Disney+ app is geïnstalleerd, op Kpn plus boxen zijn de apps al voorgeïnstalleerd .

Een abonnement nemen voor een streamingsdienst bij KPN is alleen voor het gemak dat alles in één pakket zit dat is het enige verschil.


Hallo @Misjavw ,

Hoe kijk je Disney+?

Disney+ is een videostreamingdienst. Je kijkt via de Disney+ app, waar en wanneer je wilt op de volgende apparaten:

  • Smart-tv (Samsung, LG of Android TV)
  • Chromecast of Apple TV
  • Computer of laptop (Windows PC, MacOS, Chrome OS)
  • Smartphone of tablet (Android & iOS)
  • Game consoles (PS4/PS5/Xbox One/Xbox Series X/Xbox Series S)

Let op: Disney+ is niet beschikbaar als app of kanaal op de KPN tv-ontvanger.

 

bron : 

 

Ik zie nu dat we hier nog niet hebben aangepast dat je met de TV+ Box gewoon de app kan downloaden. Dat heb ik aangepast. 


Hallo @Misjavw welke tv-decoder heb je nu van KPN in bruikleen?

Alléén als je contract-vrij bent kun je je abo aanpassen naar een abo met TV+, anders niet, dan moet je wachten tot je vaste contract is afgelopen.

 

 

Ik heb nu nog mijn oude iTV box van KPN (weet niet welk type het is). Daar zit geen KPN TV plus op, en ook geen Disney+ app. Wel Netflix. Ik heb gekeken in mijn KPN App en heb de mogelijkheid mijn huidige abonnement te verlengen / aan te passen, waarbij ik een TV+ box ontvang.


Hallo @Misjavw ,

Hoe kijk je Disney+?

Disney+ is een videostreamingdienst. Je kijkt via de Disney+ app, waar en wanneer je wilt op de volgende apparaten:

  • Smart-tv (Samsung, LG of Android TV)
  • Chromecast of Apple TV
  • Computer of laptop (Windows PC, MacOS, Chrome OS)
  • Smartphone of tablet (Android & iOS)
  • Game consoles (PS4/PS5/Xbox One/Xbox Series X/Xbox Series S)

Let op: Disney+ is niet beschikbaar als app of kanaal op de KPN tv-ontvanger.

 

bron : 

 

Ik neem aan dat je bedoelt dat ik op mijn huidige KPN iTV ontvanger geen D+ kan kijken. Dat had ik inderdaad al ontdekt. Ik kan mijn abonnement verlengen waarbij ik een TV+ box zou ontvangen. Daar kan ik wel D+ op kijken, evenals Netflix, HBO, Youtube, etc.


Ja ,je kan met je Disney+ account gewoon inloggen op Kpn Tv+ Box .

Je kan overal inloggen met je account zolang er een Disney+ app is geïnstalleerd, op Kpn plus boxen zijn de apps al voorgeïnstalleerd .

Een abonnement nemen voor een streamingsdienst bij KPN is alleen voor het gemak dat alles in één pakket zit dat is het enige verschil.

Dat is inderdaad wat ik wilde weten. Dus als ik een KPN TV+ box ontvang kan ik gewoon inloggen met mijn huidige D+ account. 


Ja ,je kan met je Disney+ account gewoon inloggen op Kpn Tv+ Box .

Je kan overal inloggen met je account zolang er een Disney+ app is geïnstalleerd, op Kpn plus boxen zijn de apps al voorgeïnstalleerd .

Een abonnement nemen voor een streamingsdienst bij KPN is alleen voor het gemak dat alles in één pakket zit dat is het enige verschil.

Dat is inderdaad wat ik wilde weten. Dus als ik een KPN TV+ box ontvang kan ik gewoon inloggen met mijn huidige D+ account. 

Ja ,apps van streamingsdiensten staan al op enige wat te doen is inloggen en kijken.

Op KPN TV+ Box kan je alle apps installeren die je wilt zelfs apps die niet te vinden zijn in de Playstore.

Het is een Tv  Android box ,kan veel mee wat maakt casten overbodig.