Skip to main content

Is er al een nieuwe lijst met koppelcodes van KPN, deze is van 2020

Er is een PDF voor de afstandsbediening van de 7022 en 5202 (en de IR versie van T4H voor de 2952 en 2260).

Klik hier.

Bron: https://kpn.com/ab .


bedankt, ik ga kijken.

hier staat loewe wel bij

maar ik betwijfel het, het gaat namelijk niet om een loewe tv maar alleen een loewe soundbar maar ik ga het proberen

 


En daar hebben we dan weer kpn.com/hc voor de home cinemaset. Ik ga je wel teleurstellen, de Loewe staat hier niet bij, met de L hebben we enkel LG, LINN, Logik en Luxman.

 

Ik heb soms wel succes om voor de homecinemaset wat bekende merken zoals samsung, LG of Philips te proberen. Soms maken ze gebruik van dezelfde reciever en werkt het toch wel.


bedankt, ik ga kijken.

hier staat loewe wel bij

maar ik betwijfel het, het gaat namelijk niet om een loewe tv maar alleen een loewe soundbar maar ik ga het proberen

 

Hè, dat zei je niet! 😡 😭 Dan had ik direct de PDF voor audio gegeven natuurlijk.

Maar ja, zucht. Zie de link die Ik_combineer geeft. Helaas gaat het een Loewe soundbar niet werken. Daarvan zul je het volume met de Loewe afstandsbediening moeten blijfen doen.

Enige dat het wel werkt:

TV ondersteunt HDMI CEC en de soundbar is met ARC met je tv verbonden. Dan werkt het met de
tv (!) code voor je merk tv.


Goede aanvulling Peter! 🦄


Enige dat het wel werkt:

TV ondersteunt HDMI CEC en de soundbar is met ARC met je tv verbonden. Dan werkt het met de
tv (!) code voor je merk tv.

Is dit nog gelukt @Alanba?