Skip to main content

Mijn moeder van 90 is niet meer actief op internet. Ze betaald elke maand 66 euries en gebruikt alleen de vaste telefoon en de tv. Is er een abonnement voor alleen tv en telefoon?

Dank voor reacties, mede namens mijn moeder

 

Beste @GBMooi,

Helaas kan dat niet, als je telefoon en TV hebt van KPN zit internet daarbij. Welke abonnement heeft ze bij KPN? Is dat de goedkoopste wat KPN nu heeft of heeft ze nog een oude abonnement?


Dank voor je reactie, ze heeft nog een oud telfort abonnement. Lijkt op het goedkoopste kpn abonnement 51 euro tv en internet en 15 euro telefoon. 


Hallo @GBMooi ,

Dan kan ze heel wat besparen als ze kiest voor:

Dan betaalt ze nog maar 33 euro per maand en dat is de helft van nu. 

Ik ga er dan voor het gemak vanuit dat ze in een regio woon waar Digitenne mogelijk is, maar dat is verreweg het grootste gedeelte van Nederland. In welke plaats woont ze? 


Hallo @GBMooi ,

Dan kan ze heel wat besparen als ze kiest voor:

Dan betaalt ze nog maar 33 euro per maand en dat is de helft van nu. 

Ik ga er dan voor het gemak vanuit dat ze in een regio woon waar Digitenne mogelijk is, maar dat is verreweg het grootste gedeelte van Nederland. In welke plaats woont ze? 

Met het nadeel dat je dan je vaste telefoonnummer mist. Mevrouw is 90 en een hoop oudere hechten toch wel veel waarde aan dat nummer. Verder is er mogelijk een zorgalarm aan gekoppeld wat niet met mobiel samen gaat.

 

@GBMooi ze woont niet toevallig in een zorginstelling? Want daar zijn vaak zorginstelling aanboden voor wat best wat goedkoper kan zijn. Ik kan daar even geen goed artikel over vinden maar hier staat wat informatie; https://www.brabantzorg.eu/wonen-bij-brabantzorg/onze-locaties/televisie-telefonie-en-internet/


Als je op de kpn.com site de postcode check doet, rolt er vanzelf een aanbieding voor zorgcomplexen uit. 


Misschien is een andere provider goedkoper. Kijk eens op een vergelijkingssite.