Skip to main content

Op dit moment werkt terugkijken hier niet meer. Dit is op alle zenders. Ik krijg alleen maar zwart beeld.

Heb de tv-ontvanger een herstart gegeven, maar dat helpt niet. 

Is er een storing?

Op dit moment werkt terugkijken hier niet meer. Dit is op alle zenders. Ik krijg alleen maar zwart beeld.

Heb de tv-ontvanger een herstart gegeven, maar dat helpt niet. 

Is er een storing?

En ik zie nu dat mijn opnames ook niet afgespeeld worden.


Hier precies hetzelfde liedje tot 09.00 kon het en daarna niet meer. Foutcode is stb-zap-01 , herstarten en resetten alles al geprobeerd.


Heb net het volgende gedaan, maar ook dat lost de problemen niet op.

  • Experiabox uitgezet, een minuut stroomloos gelaten en weer aangezet.
  • De software op de tv-ontvanger opnieuw geïnstalleerd.

Hier idem dito, Box 12 reset en TV-ontvanger software opnieuw geinstalleerd, echter geen oplossing.

Schijnt toch wel een regelmatig terugkomende storing te zijn als ik zo eens terug lees op dit forum. 🤔


Beste @Katana321, @Natascha078 en @HansaanZet, wat irritant dit! Ik heb begrepen dat er een verstoring is geweest op het platform van tv. Dat moet nu opgelost zijn! Excuses voor het ongemak.


Yip, het werkt hier allemaal weer.

Dankjewel voor de terugkoppeling @Marcia_ 


Hier werkt het ook weer , heel blij zoontje die zijn voetbalwedstrijden weer terug kon kijken.


De laatste dagen werkt de opname of het terug kijken van programma's niet  

Gisteren kon ik geen opname terug kijken en nu kan ik mijn opname aam programma's niet kijken. 

Het geeft aan een probleem te hebben met het netwerk. (STB-REC-01/500-10015) 

Ook heb ik software update gedaan en de stekker minstens 3 min uit gehaald, maar helaas nog steeds hetzelfde 

Mvg Carla 


Er was gisteren inderdaad weer een storing, @Carla 149 😕. Deze is inmiddels weer opgelost! Excuses voor het ongemak.