Skip to main content

En in de site ook niet. 

Help...

Foutmelding avs to 0001

Alleen live nog

Wel 40 minuten geleden zenderpakket uitgezet. Rond 20:10 uur. Dat zal toch niet de boel verstoord hebben?

Op de site tv.kpn.com wordt ik er steeds uitgegooid!

Update 20:50 . Ik zie de melding nu ook op kpn.com/storing .

Idioot: starttijd vrijwel gelijk met mijn wijziging...

Dus jij hebt voor de storing op itv online, Itv tuners en tv+ gezorgd. Had KPN niet gezegd dat het een kritisch zenderpakket is 😅


We kampen inderdaad op dit moment met problemen bij tv. Heb je nog altijd de storing @PeterG ? 


Bij ons ook geen tv alleen ned 1, 2 en 3 voor de rest zwart beeld. Terugkijken en opnemen kan ook niet van ned 1, 2 en 3.

Al 3 keer gereset en niks werkt


We kampen inderdaad op dit moment met problemen bij tv. Heb je nog altijd de storing @PeterG ? 

2 à 3 minuten geleden geen verstoring. @Jeroen_dB .

En nu (21:25) werkt het, nog steeds, normaal… 🙂🤞

Apart: Arris, smart-tv app en website verstoord. 

Maar de DIW7022 werk(te) gewoon. Ik kon dáár wel gewoon een opname starten.

@Zoeker85 . Resetten is zinloos bij deze storingsmelding. Hier wel alle zenders op de Arris tijdens de storing.


We kampten met problemen op het tv platform. Uitte zich op verschillende manieren bij klanten @PeterG 


Dus jij hebt voor de storing op itv online, Itv tuners en tv+ gezorgd. Had KPN niet gezegd dat het een kritisch zenderpakket is 😅

Ha ha, tja zenderpakket 630 / 631 zeg maar. Net beëindigd.

Bevestiging van wijziging. Maar de zenders zijn er nog **kijkt verbaasd**


Hier ook storing op de kpn+ tv alle zenders haperen en lopen vast voor langere tijd. Zal wel hetzelfde probleem zijn.


Hier al 1 uur in Arnhem-zuid geen ip/tv. Wel via app !

 


Hier al 1 uur in Arnhem-zuid geen ip/tv. Wel via app !

 

Dan is het een landelijke storing ik zit in Friesland en nog steeds geen live tv


Als je het over de duvel hebt, inmiddels doet het het weer


En ja....Hier nu ook. Heeft geholpen die opmerking denk ik. 🤣