Skip to main content

Hoi,

Is er ergens een verzamel thread en/of “sticky” waarin alle bekende wensen met betrekking tot interactieve TV in één thread bij elkaar worden gezet én waar de huidige status van de wensen wordt bijgehouden? Zo niet, dan lijkt me het een erg goed idee om daamee te starten!
Hierbij een voorbeeld van een link hoe Microsoft dat doet bij Microsoft Edge.
Dennis.

 

Welkom op het forum @dmutsaers! Een dergelijk overzicht hebben we niet. Wel zijn we natuurlijk continu bezig met het verbeteren van onze diensten en zien we veel suggesties voorbij komen. Daarbij doen we binnen het forum ons best om er voor te zorgen dat als je zoekt op een onderwerp het makkelijk te vinden is zodat je mee kan gaan in de discussie. 


Het zou het forum wat overzichtelijker maken. Ik heb denk ik weinig fora gezien die zo onoverzichtelijk zijn, en waar iedere gebruiker afzonderlijk dezelfde vraag of probleem meldt. En het liefst daarvoor iedere keer een nieuwe thread aanmaakt (zonder op zoek te zijn naar een oplossing, of een zinnige bijdrage te willen leveren). Het maakt het forum minder interessant, jammer genoeg.
Ik probeerde te voorkomen dat ook ik, dezelfde vraag (of wens), opnieuw stel.

Met vriendelijke groet,
Dennis.