Skip to main content

Gisterochtend na lang gesprek met de ‘service’ afdeling van KPN bevestiging gekregen dat mijn tv-ontvanger stuk is. Was ik zelf allang achter, want apparaat kreeg geen stroom. Enfin, er zou vandaag om 16:00 uur een nieuwe worden geleverd en ik zou daarover een bevestigings-emailbericht ontvangen. Vandaag niets ontvangen, geen email, laat staan nieuwe tv-ontvanger. De serviceknop van ‘bestelling volgen’ in Mijn KPN werkt niet. Ik word er steeds uitgegooid. Ik vermoed dat de bestelling voor een nieuwe tv-ontvanger nimmer geplaatst is omdat ik blijkbaar binnen 24 uur een bevestigingsmail had moeten ontvangen. Telefonische wachttijden zijn zoooo lang, iedere keer hoor ik ‘12 tot 15 min’. Ik heb nu al 3x 5 minuten aan de lijn gehangen. Word vooral moedeloos van het feit dat dingen worden toegezegd die niet worden waargemaakt. Hoezo ‘service’? Doe het of goed of geen toezeggingen die je niet kunt waarmaken.


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @isbestellingwelgeplaatst ,

Welke ontvanger heb je?Al eens een andere adapter getest?


Huh? Ik begrijp deze reactie niet. Er is mij toegezegd dat er een nieuwe tv-ontvanger wordt gestuurd voor 16:00 uur vanmiddag. Dat was waar ik over schreef, toch?

P.S. De adapter wordt warm als ik 'm opnieuw in het stopcontact steek, dus daar is niets mis mee. Dat heeft je KPN collega allemaal met mij getest en besproken.


Is dit ook gevraagd: staat de schakelaar aan de achterkant wel op aan-stand?

Heb je je forumprofiel ingevuld? Dan kan een kpn moderator morgen (ze zijn er van 8:30 - 22:00 uur) even de stand van zaken inzien. Of je belt morgen weer even.


Huh? Ik begrijp deze reactie niet. Er is mij toegezegd dat er een nieuwe tv-ontvanger wordt gestuurd voor 16:00 uur vanmiddag. Dat was waar ik over schreef, toch?

Je zei dat de ontvanger geen stroom kreeg,Daardoor dacht ik dat het aan de adapter lag.

Maar ik denk dat de moderator het wel voor je kan oplossen,Die maken over het algemeen minder fouten dan de gewone klantenservice.

 


Maar ik denk dat de moderator het wel voor je kan oplossen,Die maken over het algemeen minder fouten dan de gewone klantenservice.

Dat lijkt mij ook niet zo vreemd, een moderator hier op het forum lost veel minder zaken per dag op en heeft daar veel meer tijd voor, zelfs het opsturen van een TV kastje kost soms wel eens een paar dagen.

En om te zeggen dat er door de telefonische klanten service een fout gemaakt is is ook te kort door de bocht, gaat ook vaak genoeg mis verderop in het systeem waardoor een order vast loopt, lijkt het goed te gaan maar gaat het niet.


Hoi @isbestellingwelgeplaatst, welkom bij ons op het forum. Je zou een nieuwe tv-ontvanger krijgen begrijp ik, maar dat leek niet goed te gaan? Heb je 'm inmiddels wel ontvangen of nog niet? Als dat nog niet zo is kan je jouw forumprofiel volledig invullen zoals Peter al noemde, dan kan ik ook met je meekijken.