Skip to main content

Als ik nu het sportkanaal zou nemen kan ik dan volgend jaar ook de F1 kijken?

Hallo @Mirjam13-03 ,

Nee, daar is nu nog niets over te zeggen. 

Er is nu op dit moment nog niet bekend gemaakt of je via KPN (of via bv Ziggo) volgend jaar een abonnement kan afsluiten voor de Formule 1.  

De nieuwe licentiehouder opereert zelf via internet, maar de kans is aanwezig dat zij een afspraak maken met de grote providers voor de doorgifte van de Formule 1 wedstrijden. Als dat inderdaad mogelijk wordt, dan wordt dat ongetwijfeld uitgebreid gecommuniceerd. 

Dus nog even geduld en blijf de media (en dus ook dit forum) volgen voor het laatste nieuws.  


Dat is ook de rede dat ik F1tv pro heb genomen voor een jaar 

Het is wat minder mooi als de Ziggo variant 

Omdat het een streaming dienst is 

Ik heb nu ziggo weer aan gezet 3 maand voor 7,49 euro 

Als de races afgelopen zijn gaat het pakket op uit 

@Mirjam13-03 je kunt bij kpn pakket na 1 maand weer uitzetten 

Mocht je de komende races dit jaar nog willen volgen 

 


Hallo @Mirjam13-03 , zie onderstaande link:

https://www.totaaltv.nl/nieuws/viaplay-onthult-formule-1-in-aanbod-een-of-meer-distributeurs/#articlereactionformcontainer

CC: @Noordzee en @peter-keetfm 


Had ik natuurlijk gelezen, maar het artikel is gebaseerd op aannames. 
 

Uit dat artikel: 

KPN-woordvoerder Gerd de Smyter houdt zich op de vlakte en wil zelfs niet bevestigen dat KPN met NENT over Viaplay in contact Is.


Het staat allemaal op losse schroeven 

Daarom heb ik de streaming dienst F1tv pro genomen jaarcontract 


Hoi Allemaal,

F1 kijken.
Deze blijft ook :wink: volgend jaar uitzenden.
 


@Noordzee Ik zie toch weinig aannames in dat artikel staan. Ze hebben op de site van Viaplay de inlog ontdekt die gebruikt gaat worden voor Nederlandse providers. Dus hebben ze in ieder geval met een provider een overeenkomst. Anders ga je die link niet op de inlogpagina die voor externe providers is bestemd plaatsen. Verder staan er een duidelijke reactie van de twee grootste providers bij. Weinig aannames dus en eigen goed ontdekt en daarna onderbouwd.


Hoi @TvG2016 ,

Leuk dat je hier reageert! Ik meen namelijk jouw profielfoto te herkennen. Als ik gelijk heb “kennen” wij elkaar al ruim 20 jaar via het internet. 

https://twitter.com/kriekmedia/status/1462387264256888832?s=21
 

Ik wil mijn reactie hier verduidelijken en naar jou nuanceren. Ik bedoel in mijn reactie met name de mogelijkheid om volgend jaar via KPN naar de formule 1 te kunnen kijken. Tenslotte reageert de woordvoerder van KPN niet bevestigend naar jou. En daarnaast heeft nog geen enkele provider de mogelijkheid om via hun volgend jaar naar de Formule 1 te kunnen kijken officieel bevestigd. 
 

Wel ben ik met je eens dat het heel waarschijnlijk is dat er volgend jaar gewoon via KPN en Ziggo naar de Formule gekeken kan worden. De onderhandelingen zullen nu nog niet afgerond zijn. Maar het is en blijft een aanname. De voorbereidingen zijn getroffen. Maar het is pas zover als er witte rook uit de schoorsteen komt. 
 

Als jij inderdaad degene ben die ik denk dat jjj bent, dan wil ik je nog wel meegeven dat ik jouw onderzoek respecteer. Over het algemeen lees ik de artikelen met plezier. Maar jij zult toch ook niet ontkennen dat je zo nu en dan proefballonnetjes oplaat. Regelmatig krijg je achteraf gelijk. Maar ook weer niet altijd. Part of The Game. 


Shit, ontmaskerd…….

Er spelen mooie dingen achter de schermen. Maar soms kan je niet alles openbaar maken😀

 


Haha,

Ik heb inmiddels wat oudere reacties van jou op dit forum teruggelezen en daarin herkende ik jouw schrijfwijze en teksten onmiddellijk. 
 

Mag ik jou uitnodigen om wat vaker op dit forum te posten? 
 

En ja, ik besef heel goed dat jij in jouw artikelen niet altijd het achterste van je tong kunt laten zien. Dat is wel eens jammer, maar ook heel begrijpelijk. Jij moet ook verder kunnen werken in de toekomst. 


Dank je @Noordzee, dan weten we tenminste met wie we van doen hebben.


Nou, speciaal voor een oude ‘internetvriend’ zou ik soms eens mijn mening geven als ik op een interessante discussie stuit;

Je slaat overigens de spijker op zijn kop met je opmerkingen. 


Ik vraag mij dan af of dit via een live tv zender (s) te zien zal zijn op de kpn itv ontvanger 

Of dat dit een app zal worden op de ontvanger net als Netflix zeg maar (als het er komt) 

Ik ben blij dat ik nog in iedergeval een F1tv pro abonnement heb 😀