Skip to main content

Goedemiddag,

Is het ergens binnen de KPN TV+ decoder mogelijk om films en series te filteren op “gratis” of “basis”, zoals dat wel in de KPN TV app kan? Ik wil graag alle films / series kunnen zien die binnen mijn abonnementen vallen. Ik heb bijv. het plus pakket maar zie nu ook films en series die beschikbaar zijn voor pathé e.d. Deze zou ik liever niet willen zien. Zijn hier mogelijkheden voor? Ik heb het tot nu toe nog niet gevonden. Dank voor je reactie.

Je kunt onder Films en Series gewoon kiezen voor Films per pakket danwel Series per pakket.

Dan kun je het aanbod binnen je pakket (zonder extra kosten dus) zien. Als je dus onder xxxx per pakket kiest voor de button plus+ pakket.

Pathé kan je niet wegfilteren. Dat is een commerciële keuze. Die zijn namelijk ook met het basispakket te huren.


@PeterG Ok duidelijk, bedankt.


Pathé kan je niet wegfilteren. Dat is een commerciële keuze. Die zijn namelijk ook met het basispakket te huren.

Ik heb het onzichtbaar maken van OTT diensten zoals Pathé Thuis als punt 64 opgenomen in de Feature Requests TV+.