Skip to main content
Antwoord

Is filteren binnen KPN TV+ via decoder mogelijk?

• November 1, 2023
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Kuka
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Goedemiddag,

Is het ergens binnen de KPN TV+ decoder mogelijk om films en series te filteren op “gratis” of “basis”, zoals dat wel in de KPN TV app kan? Ik wil graag alle films / series kunnen zien die binnen mijn abonnementen vallen. Ik heb bijv. het plus pakket maar zie nu ook films en series die beschikbaar zijn voor pathé e.d. Deze zou ik liever niet willen zien. Zijn hier mogelijkheden voor? Ik heb het tot nu toe nog niet gevonden. Dank voor je reactie.

Beste antwoord door PeterG

Je kunt onder Films en Series gewoon kiezen voor Films per pakket danwel Series per pakket.

Dan kun je het aanbod binnen je pakket (zonder extra kosten dus) zien. Als je dus onder xxxx per pakket kiest voor de button plus+ pakket.

Pathé kan je niet wegfilteren. Dat is een commerciële keuze. Die zijn namelijk ook met het basispakket te huren.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • November 1, 2023

Je kunt onder Films en Series gewoon kiezen voor Films per pakket danwel Series per pakket.

Dan kun je het aanbod binnen je pakket (zonder extra kosten dus) zien. Als je dus onder xxxx per pakket kiest voor de button plus+ pakket.

Pathé kan je niet wegfilteren. Dat is een commerciële keuze. Die zijn namelijk ook met het basispakket te huren.

Kuka
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 2, 2023

@PeterG Ok duidelijk, bedankt.

wjb
Superuser
  • November 2, 2023

Ik heb het onzichtbaar maken van OTT diensten zoals Pathé Thuis als punt 64 opgenomen in de Feature Requests TV+.