Skip to main content

Beste, ik heb een extra t.v. ontvanger aangevraagd en ontvangen. Daarna kreeg ik een mail van KPN met de melding dat er een monteur zou komen. Vervolgens heb ik het zelf voor elkaar gekregen om de extra tv ontvanger aan te sluiten. Daarna, heb ik de afspraak geannuleerd. Nu is mijn vraag of ik daar goed aan heb  gedaan, of dat het toch nog nodig is dat de monteur komt. Ik heb ergens een melding gezien dat het om de glas vezel aansluiting gaat.

Beste, ik heb een extra t.v. ontvanger aangevraagd en ontvangen. Daarna kreeg ik een mail van KPN met de melding dat er een monteur zou komen. Vervolgens heb ik het zelf voor elkaar gekregen om de extra tv ontvanger aan te sluiten. Daarna, heb ik de afspraak geannuleerd. Nu is mijn vraag of ik daar goed aan heb  gedaan, of dat het toch nog nodig is dat de monteur komt. Ik heb ergens een melding gezien dat het om de glas vezel aansluiting gaat.

 

Als het goed werkt en je beeld en geluid is goed, dan is dat volgens mij niet nodig.

Veel kijkplezier. 


Goedemorgen @mrs. P., leuk dat jij je vraag hier op ons Forum stelt!

Op basis van wat je nu verteld, gok ik dat het nog wel nodig is dat er een monteur langs komt.
Bij de aanvraag van een extra TV ontvanger wordt er niet standaard een installatiemonteur langs gestuurd: het aansluiten van een TV ontvanger is namelijk ‘plug and play’: dat is jou ook al gelukt, lees ik :wink: . Ik weet bijna zeker dat er nog iets extra's moet gebeuren.

Check het even in je bevestiging of via onze klantenservice:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!