Skip to main content
Beantwoord

Is het mogelijk om de itv decoder te bedienen met 2 afstandsbedieningen?

• November 30, 2021
  • 4 reacties
  • 43 keer bekeken

Is het mogelijk om de itv decoder te bedienen met 2 afstandsbedieningen ? Heb nu een witte met zwarte achterkant. Als ik er nog een koop werken die dan beide of doet er een het niet meer als ik een andere aanmeld? Bij voorbaat dank voor antwoord.

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @globe_02 , die kunnen beide gewoon werken, stel je hebt 2 decoders, elk met hun eigen AB, dan werkt de AB van de ene decoder ook op de andere.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Antwoord
  • November 30, 2021

Hallo @globe_02 , die kunnen beide gewoon werken, stel je hebt 2 decoders, elk met hun eigen AB, dan werkt de AB van de ene decoder ook op de andere.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 30, 2021

Beste Jan, bedankt, dan ga ik er nog een bestellen. Als ik het goed begrijp hoeft hij dus niet aangemeld zoals bij Ziggo. Als je daar een ab koppelt doet de andere het niet meer.

• November 30, 2021

Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar het kan gerust zo zijn dat er maar 1 bluetooth afstandsbediening gekoppeld kan worden.

Althans, ik ga er vanuit dat alleen de bluetooth-afstandsbediening een zwarte achterkant heeft :wink:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 3, 2021

Het werkt. Iedereen bedankt.