Skip to main content

Is het mogelijk om een optie in te bouwen in het menu met de keuze opstarten met startscherm of zonder startscherm.

Dit is mijn inziens echt een bron van ergernis iedere keer weer in de portal terecht te komen i.p.v. gewoon NPO1 of bv RTL4.

Als ik mijn LG smart tv functie wil gebruiken druk ik op de toets huisje en kom ik het portal met apps terecht en volgens mij hoort het ook zo.

Waarom werkt dit ook niet zo bij KPN de toets is er dus als je de smart functie wil gebruiken druk je op huisje tenslotte is hij daarvoor.

Waarom dit portal bij KPN zichtbaar is bij het opstarten vraag ik mij zo ie zo af maar afgezien van de mensen die het wel prettig vinden wat mij betreft is het overbodig en erg onprettig en vooral bewerkelijk.

Dus graag een keuze menu in het configscherm maken met de keus opstarten met of zonder portal.

Vriendelijke groeten

Optie werkt goed nu ook zonder ECO goed gedaan.


Kijk! Van wens tot werkelijkheid. Ik zie het graag. 🙂


Het maakt niet uit bij instellingen “kies het scherm dat je wilt zien bij opstarten"” wat ik kies.

TV blijft opstarten met het laatst bekeken scherm, startscherm of live tv.

Bij Thijs schijnt het wel te werken. 
Zie ik iets over het hoofd?

 


Misschien een stomme vraag: maar weet je zeker dat je niet alleen je televisie uitzet, maar ook je TV+ Box? (Rood lampje op het TV+ Box kastje.)

En gebruik je Eco of niet-Eco? (Voor niet-Eco werkt het goed bij de twee TV+ Boxes die ik gezien heb.)


Eerder stom van mij. Ik laat de TV box altijd aan staan en dan werkt het niet;-)

Dank voor je reactie


Reageer