Klopt het dat bij terug- of vooruitspoelen het beeld dan niet versneld afgespeeld wordt maar dat je alleen een beeld/frame ziet?
- Welke KPN tv ontvanger heb je?
- Is dit bij terugkijken, live kijken of bij opnames?
Ik zie dat je de DIW7022 hebt
Daar wordt nog hard aan gewerkt het is wel iets beter geworden, maar nog niet 100%
Vaak helpt het om nog een keer te klikken op de toets.
Die grote ronde knop waar ook pijltjes op staan bedoel ik
Het beeld beweegt niet versneld. Maar je zou wel een 'diashow' moeten krijgen met de DIW7022.
Gebruik je de app dan zie je alleen het laatste beeld. Maar er is wel een tijd teller waarmee je 7 minuten (reclame blok) in de gaten kunt houden.
Die diashow bedoel ik eigenlijk. Die heb ik maar dat werkt voor geen meter vind ik. Ik hoop dat kpn snel met een beter systeem komt.
Met Unicast werkt het perfect, alleen Multicast heeft problemen met het spoelen.
Met Unicast werkt het perfect, alleen Multicast heeft problemen met het spoelen.
Ehhh, deze snap ik niet helemaal immers zodra je gaat spoelen heb je sowieso unicast, multicast wordt immers alleen gebruikt bij live televisie kijken.
Mee eens
Probeer maar eens een opname te spoelen, dat gaat perfect
Probeer een life uitzending te spoelen en je krijgt problemen.
Soms gaat het ook goed, maar niet vaak
Probeer een life uitzending te spoelen en je krijgt problemen.
Soms gaat het ook goed, maar niet vaak
Ik heb nog nooit problemen gehad met het spoelen van een live uitzending anders dan bij het allereerste moment van terugspoelen vanaf echt live kijken. Alles wat ik daarna terug- en vooruitspoel werkt prima.
En daar gaat het nu om
En daar gaat het nu om
Met alle respect
Overigens vind ik het wel storend dat je vanuit live televisie kijken niet verder terug kunt spoelen dan het moment waarop je live bent gaan kijken.
Waarom hebben we geen schuif/tijdbalk?
Een schuifbalk werkt natuurlijk niet met een afstandsbediening en de tijdbalk is toch zichtbaar?
@wjb schuif/tijdbalk werkt prima met youtube, netflix, disney+ , prime video, videoland, etc. Waarom zou het dan niet bij kpn kunnen werken?
@wjb schuif/tijdbalk werkt prima met youtube, netflix, disney+ , prime video, videoland, etc. Waarom zou het dan niet bij kpn kunnen werken?
Maar een schuifbalk werkt alleen op apparaten met een touchscreen, niet op apparaten die je met een afstandsbediening moet bedienen. Hoe grijp je met een afstandsbediening het bolletje op de tijdbalk vast om die naar een andere plek te slepen?
Misschien ligt het aan mijn communicatie. Hier een foto ter verduidelijking. Hiervoor heb je geen touchscreen nodig. Je kan op meerdere snelheden scrollen en aan de afbeelding zie je dan waar je bent.
Dat heeft dan dus niets met een schuifbalk te maken.
Daarom noemde ik het ook een schuifbalk slash tijdbalk.
Misschien ligt het aan mijn communicatie. Hier een foto ter verduidelijking. Hiervoor heb je geen touchscreen nodig. Je kan op meerdere snelheden scrollen en aan de afbeelding zie je dan waar je bent.
Zo te zien heb je het niet over tv, maar over een serie via een Streamingdienst.
Klopt dat?
Nee. Klopt niet. Gaat wel over tv. Foto is voorbeeld van hoe ik het graag op tv zou willen hebben.
Nee. Klopt niet. Gaat wel over tv. Foto is voorbeeld van hoe ik het graag op tv zou willen hebben.
Maar zo is het niet. Je ziet gewoon tijdens het spoelen waar je bent. In dia vorm.
Bij een streamingdienst zijn die dia momenten al van te voren ingeprogrammeerd. Dat kan bij live tv dus nooit. Zal dus dan ook zo niet zijn.
Is ook niet bij door- / terugspoelen live tv op NLZIET bijvoorbeeld. Of de live streams van Viaplay.
Alleen bij de live streams van KPN (en Ziggo), en alleen via de ontvanger, heb je met spoelen dat dia effect. Iets anders gaat het naar mijn mening ook niet worden.
Aan de hand van die dia's zie je gauw genoeg of je het reclameblok gepasseerd bent. Ook bij opgenomen is dat dia gebeuren. Je ziet dus altijd wel waar je bent. Of mis ik iets?
Zo zie je maar, zoveel mensen, zoveel wensen. De feedback van
Dit hebben we nagevraagd en het team geeft aan dat ze wel onderzoek doen of deze manier van spoelen haalbaar is. Maar, dat wil dus niet zeggen dat, als het wel blijkt te kunnen, we het ook gaan doorvoeren. Houd de Product Updates in de gaten zou ik zeggen :)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.